Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
14 Feb 2013 16:06
|
Concernul ThyssenKrupp, din Germania, unul dintre cei mai importanti competitori ce activeaza pe piata internationala a ascensoarelor a comunicat, pentru primul trimestru al anului fiscal 2012 – 2013, o cifra de afaceri de 8,8 miliarde euro, ceea ce constituie o diminuare de 8% in raport cu perioada similara din exercitiul financiar precedent. Valoarea comenzilor s-a situat la nivelul de 9,6 miliarde euro, fiind similara celei consemnate in ultimul trimestru din 2011, cu toate ca, in intervalul celor 12 luni care au urmat, au fost realizate mai multe cesiuni. In ceea ce priveste eficienta activitatii, veniturile operationale (EBIT) s-au situat la 229 milioane de euro, in comparatie cu 372 milioane de euro cat au fost castigurile din intervalul octombrie – decembrie 2011. Aceasta diminuare fusese insa prognozata de expertii ThyssenKrupp, care au confirmat atingerea obiectivului de obtinere a unui profit mai mare de 200 milioane de euro. Principalii factori care au contribuit la mentinerea randamentului la o cota optima au fost reprezentati de functionarea in bune conditii a diviziilor de tehnologie a unitatilor de fabricatie, respectiv a celei de ascensoare (acest din urma departament a reusit performanta de majorare cu 10% a comenzilor, pana la nivelul de 1,6 miliarde euro). Astfel, pe segmentul de lifturi si scari rulante, cifra de afaceri a totalizat 1,5 miliarde euro (+14%), cresterea fiind generata inclusiv de masurile de restructurare a departamentului respectiv, implementate in urma cu un an. Comentand rezultatele prezentate, conducerea corporatiei a afirmat ca, in prezent, sunt atinse toate tintele din cadrul strategiei ce vizeaza imbunatatirea cotei de piata a companiei. Pentru intregul exercitiu financiar, este vizata obtinerea unor incasari de 40 miliarde euro. Pentru informatii suplimentare, www.thyssenkrupp.com
|