Mediapost Martech devine Partener Platinum al HubSpot, cu 23 de acreditari |
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de Stelian DINCA 19 Mai 2021 10:43 |
Mediapost Martech, parte a grupului Mediapost Hit Mail si companie specializata in automatizarea serviciilor de marketing, vanzari si suport pentru clienti, a obtinut certificarea de Partener Platinum HubSpot, dupa doar un an si jumatate de activitate pe piata. Realizarea este remarcabila pentru o companie din sud-estul Europei, mai ales in contextul in care, la nivel mondial doar 8% dintre partenerii HubSpot ajung sa atinga acest nivel. De asemenea, Mediapost Martech este partenerul HubSpot din Romania cu cele mai multe acreditari oficiale HubSpot, in numar de 23, avand nu mai putin de 11 consultanti certificati.
HubSpot este o platforma de automatizare a proceselor de marketing, vanzari si suport pentru clienti, fondata in 2006, in SUA, care deserveste peste 10.000 de companii, din 65 de tari. Compania americana de consultanta si cercetare in IT, Gartner, apreciaza HubSpot ca fiind una dintre cele mai rapide, usor de utilizat si performante platforme de acest tip, la nivel global.
„Cred cu tarie ca de fiecare data cand o companie de servicii din Romania reuseste o performanta notabila la nivel european sau mondial este un motiv de mandrie pentru mediul de afaceri romanesc si de ce nu, si pentru mediul academic. In ultimul an, am castigat nu mai putin de 20 de clienti pentru care am produs, impreuna cu HubSpot, rezultate care au mers pana la triplarea indicatorilor cheie de performanta, cu mai putin de jumatate din resurse“, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner al Mediapost Martech.
Mediapost Martech ofera clientilor sai servicii de proiectare de programe de CRM (Customer Relationship Management), marketing, vanzari si suport-client de nivel inalt, precum si implementarea acestor programe, folosind platforme software de ultima generatie, dotate inclusiv cu capacitati de Inteligenta Artificiala, asa cum este si HubSpot.
In actualul context economic, afectat de schimbarile generate de pandemie, instrumentele de automatizare a actiunilor de marketing si vanzari pot salva numeroase locuri de munca.
Adrian Alexandrescu: „Ne apropiem de finalul primului semestru din 2021 si am observat deja o deschidere crescuta a companiilor fata de industria martech, in general. Am implementat astfel de platforme software pentru companii din domenii precum farmaceutic, comert electronic, telecomunicatii, industria auto si cea chimica. Companiile investesc in automatizarea serviciilor de marketing, vanzari si relatii cu clientii si isi recalifica forta de munca pe principii noi, moderne si eficiente. Pe langa partea de implementare efectiva, cel mai solicitat serviciu al agentiei noastre din ultimul an si jumatate a fost trainingul pe aproape orice subiect legat de automatizarea proceselor de business.”
Cele mai multe companii care utilizeaza sisteme CRM provin din segmentul business-to-business si comert electronic, iar costurile pentru un asemenea sistem pornesc de la 2.000 euro pentru implementare si aproximativ 500 de euro lunar.
|