PUBLICIS lanseaza Data Intelligence Solutions in sprijinul activitatilor de marketing |
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de Stelian DINCA 24 Mai 2021 11:03 |
Grupul de comunicare Publicis Groupe Romania pune la dispozitia clientilor peste 25 de solutii de date unice si consultanta strategica, prin intermediul unei echipe specializate, care deserveste toate agentiile membre. Totodata, grupul isi propune ca, pana la finalul anului, sa dezvolte inca minimum 10 astfel de solutii si sa dubleze numarul de clienti care beneficiaza de ele. Serviciile sunt parte din demersul de dezvoltare Data Intelligence Solutions, menit sa le ofere companiilor cliente posibilitatea de a-si adapta strategiile de marketing, de vanzari si de business mai rapid ca niciodata si de a obtine rezultate cuantificabile.
Solutiile de date sunt achizitionate sau dezvoltate chiar de Publicis Groupe Romania si pot fi accesate din AIQ portal, platforma securizata, dezvoltata de grup pentru clientii sai. Pe baza acestora si a consultantei oferite de echipa Data Intelligence, clientii pot intelege comportamentul consumatorilor, performanta si notorietatea concurentei, modalitati prin care sa evalueze si sa imbunatateasca eficienta campaniilor de marketing si analize care sa sustina deciziile de business. Toate aceste informatii sunt oferite in timp real si suplimentate de rapoarte si analize recurente.
In acelasi timp, toate agentiile membre Publicis Groupe Romania au acces la resursele Data Intelligence.
„Comunicarea este o stiinta. Inseamna mai mult decat creativitate si inspiratie, inseamna semnale primite de la consumatori sub forma unor multitudini de date care pot determina succesul unei afaceri. Monitorizarea si analiza acestor date intr-un timp cat mai scurt sustine procesul decizional, bazat pe informatii actuale, ajutand oamenii de business sa inteleaga contextul de piata prezent, competitia, nevoile consumatorilor si manifestarile sociale care impacteaza comportamentul de consum. Accesul la aceste seturi de date, analizate in functie de obiectivele fiecarui client, determina obtinerea unui real avantaj competitiv. Drumul de la informatie la decizie nu a fost niciodata mai scurt”, a declarat Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead, Publicis Groupe Romania.
Peste 40 de clienti au accesat pana acum solutiile Publicis Groupe Romania si au primit consultanta, atat pentru interpretarea si analizarea datelor, cat si privind optiunile disponibile pentru a-si imbunatati performanta campaniilor. Grupul isi propune ca, pana la finalul anului, sa dubleze numarul de clienti care beneficiaza de aceste servicii.
Solutiile Data Intelligence acopera patru piloni: Business, Brand, Comunicare si Consumator. Dupa o sesiune de consultanta oferita de echipa dedicata din Publicis Groupe Romania, clientii primesc o recomandare personalizata pe propriile nevoi si obiective cu privire la solutia sau mixul de instrumente care poate raspunde cel mai bine acestor provocari. Fiecare solutie oferita este insotita de asistenta tehnica, sesiuni de pregatire, analiza datelor si revizuirea trimestriala a utilitatii acesteia pentru client, fiind aduse imbunatatiri de UX, integrand noi surse de date sau noi algoritmi de calcul.
Platforma AIQ portal cuprinde solutiile de date puse la dispozitie de Publicis Groupe Romania, impreuna cu raportarile periodice (lunare, trimestriale) realizate pe baza lor. Accesul se poate face de pe orice dispozitiv 24/7, dupa crearea unui cont si pe baza de dubla autentificare, securitatea datelor fiind o prioritate a grupului.
Echipa Data Intelligence numara, in prezent, peste 20 de profesionisti, care acopera urmatoarele arii: Data Sciences, Advanced Analytics, Consumer Strategy, Data Strategy, Consumer Research si Data Tools Development.
|