Agenda Constructiilor
Sambata, 28 Decembrie 2024
Home - Stiri - Antreprenori & Dezvoltatori - ASTALDI contesta excluderea din licitatia pentru constructia Magistralei 6 de metrou
ASTALDI contesta excluderea din licitatia pentru constructia Magistralei 6 de metrou
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Elena Icleanu 07 Ian 2020 14:06
Compania de constructii Astaldi a depus ieri la CNSC o contestatie la decizia Metrorex de a respinge participarea asocierii Astaldi - Salini Impregilo la licitatia pentru constructia primului tronson al Magistralei 6 de metrou, pentru sectorul 1 Mai - Tokyo. Pe site-ul autoritatii de solutionare a contestatiilor, unde apare si inregistrarea solicitarii Astaldi, nu se dau detalii referitoare la motivele respingerii sau ale contestatiei.
Antreprenorul italian Astaldi este implicat si in constructia liniei de metrou din Drumul Taberei, proiect care a inregistrat intarzieri majore in planificare si executie. Totodata, Salini Impregilo se afla in litigiu cu statul roman, prin CNAIR, dupa problemele aparute pe tronsonul al treilea al autostrazii Orastie - Sibiu, pe care a construit-o in perioada 2011-2014, si acum trebuie sa plateasca CNAIR peste 90 de milioane de lei penalitati de intarziere, plus alte costuri arbitrare, de pe urma acestui proiect.
La licitatia organizata de Metrorex pentru constructia tronsonului 1 Mai - Tokyo de pe M6 au participat zece asocieri de firme, termenul pana la care Metrorex trebuia sa trimita invitatii candidatilor selectati pentru etapa a doua a procedurii fiind valabil pana ieri, 6 ianuarie 2020. Ofertele urmeaza sa fie evaluate pana pe 26 martie 2020, cand ar trebui sa fie desemnat constructorul. Printre companiile interesate de executia primului tronson de pe M6 se afla Strabag - Austria, Aktor, - Grecia, Alsim Alarko - Turcia, FCC - Spania, precum si mai multe companii din China. Valoarea estimata a contractului este de 1,27 miliarde lei (circa 266 milioane de euro).
Magistrala 6 vizeaza extinderea retelei de metrou din statia 1 Mai (de pe Magistrala 4) pana la Aeroportul International Henri Coanda - Otopeni si va avea un traseu de 14,2 km (integral in subteran) si 12 statii: 1 Mai (existenta), Pajura, Expozitiei, Piata Montreal, Gara Baneasa, Aeroport Baneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Henri Coanda.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMABONARE REVISTERAWLPLUGSISECAMhiltiTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
noark
AED
CDS
GEWISS
SIGM
leviatan
MAKITA
strabag nivel 1
quadratum
SSAB
EDIT-Structural
BogArt
concelex
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
theda mar
konsent
VEGO
ERBASU CONSTRUCT
rigips
ELECTROGRUP
Arduro
DRS
Acvatot 2019
EURO BUILD

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<