Agenda Constructiilor
Marti, 23 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Antreprenori & Dezvoltatori - ASTALDI contesta excluderea din licitatia pentru constructia Magistralei 6 de metrou
ASTALDI contesta excluderea din licitatia pentru constructia Magistralei 6 de metrou
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Elena Icleanu 07 Ian 2020 14:06
Compania de constructii Astaldi a depus ieri la CNSC o contestatie la decizia Metrorex de a respinge participarea asocierii Astaldi - Salini Impregilo la licitatia pentru constructia primului tronson al Magistralei 6 de metrou, pentru sectorul 1 Mai - Tokyo. Pe site-ul autoritatii de solutionare a contestatiilor, unde apare si inregistrarea solicitarii Astaldi, nu se dau detalii referitoare la motivele respingerii sau ale contestatiei.
Antreprenorul italian Astaldi este implicat si in constructia liniei de metrou din Drumul Taberei, proiect care a inregistrat intarzieri majore in planificare si executie. Totodata, Salini Impregilo se afla in litigiu cu statul roman, prin CNAIR, dupa problemele aparute pe tronsonul al treilea al autostrazii Orastie - Sibiu, pe care a construit-o in perioada 2011-2014, si acum trebuie sa plateasca CNAIR peste 90 de milioane de lei penalitati de intarziere, plus alte costuri arbitrare, de pe urma acestui proiect.
La licitatia organizata de Metrorex pentru constructia tronsonului 1 Mai - Tokyo de pe M6 au participat zece asocieri de firme, termenul pana la care Metrorex trebuia sa trimita invitatii candidatilor selectati pentru etapa a doua a procedurii fiind valabil pana ieri, 6 ianuarie 2020. Ofertele urmeaza sa fie evaluate pana pe 26 martie 2020, cand ar trebui sa fie desemnat constructorul. Printre companiile interesate de executia primului tronson de pe M6 se afla Strabag - Austria, Aktor, - Grecia, Alsim Alarko - Turcia, FCC - Spania, precum si mai multe companii din China. Valoarea estimata a contractului este de 1,27 miliarde lei (circa 266 milioane de euro).
Magistrala 6 vizeaza extinderea retelei de metrou din statia 1 Mai (de pe Magistrala 4) pana la Aeroportul International Henri Coanda - Otopeni si va avea un traseu de 14,2 km (integral in subteran) si 12 statii: 1 Mai (existenta), Pajura, Expozitiei, Piata Montreal, Gara Baneasa, Aeroport Baneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, Aeroport Henri Coanda.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGABONARE REVISTEALLBIMSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
quadratum
Acvatot 2019
CDS
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT
theda mar
Ubitech
CONCEPT STRUCTURE
leviatan
siniat
MAKITA
concelex
viarom
noark
rigips
EDIT-Structural
ness project

Parteneri

top 500
AHK 2022
HABITAT
FPSC_2019
top 500
AICPS_30
ef-de-n
econet
top 500
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander