Platforma MyHuennebeck, noua interfata digitala pentru relatii cu partenerii firmei |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 10 Nov 2020 15:26 |
Hünnebeck Romania, unul dintre principalii furnizori locali de sisteme de cofraje, esafodaj si schele, anunta lansarea portalului MyHuennebeck dedicat clientilor. Aceasta are loc dupa o perioada de testare si optimizare pentru a crea o interfata digitala solida cu partenerii companiei, atat de importanta in aceasta perioada marcata de accentuarea pandemiei de COVID-19.
Portalul MyHuennebeck pastreaza la indemana date si documente importante pentru toate proiectele deschise si ajuta astfel la mentinerea sub control a santierelor aflate in derulare.
MyHuennebeck ofera intr-un singur loc informatii vitale despre materialul inchiriat prezent in santier si cu privire la miscarile acestuia pe intreaga durata a proiectului, de la livrarea in santier, pana la returnarea acestuia in depozitele Hunnebeck. In acelasi timp, ofera partenerilor companiei controlul complet asupra situatiei financiare pentru fiecare santier in parte, in orice moment, si se poate urmari modul in care se dezvolta un proiect.
“Bazandu-ne pe feedback-ul primit de la clienti in perioada de testare, am extins functionalitatile protalului prin introducerea posibilitatii de a programa retururile de material din santier in mod transparent si facil. Tot pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri, am lansat si modulul de comanda pentru accesorii si consumabile in MyHuennebeck care reduce la minimum interactiunea intre persoane si asigura un flux continuu procesului”, a declarat Mircea Georgescu – Director General al Hünnebeck Romania.
MyHuennebeck permite accesul mai multor utilizatori simultan, iar fiecare dintre acestia poate vizualiza doar informatiile relevante. De la lansarea platformei, peste 50 de clienti au primit deja acces si beneficiaza de functionalitatile acesteia.
Portalul este disponibil atat pentru desktop, cat si in varianta mobila, iar aplicatia MyHuennebck app este disponibila pentru telefon mobil sau tableta.
Pe langa largirea gamei de servicii digitale oferite clientilor, pentru a mentine standardul tuturor serviciilor oferite de Hünnebeck in Romania si in special pentru a avea acelasi grad inalt de calitate al echipamentelor livrate in santier, compania a investit peste 60 de mii de euro in tehnologizarea depozitului din Capusu Mare/Cluj, care a fost dotat cu un utilaj de curatire automata a panourilor de cofraj. Astfel, in ambele locatii Hünnebeck din Romania a fost eficientizat procesul de curatire si sunt asigurate in continuare aceleasi standarde de calitate existente in toate entitatile Hünnebeck din Europa.
Totodata, echipa locala de ingineri, beneficiind si de suportul Centrului de Inginerie Hünnebeck din Germania si din Italia, este pregatita pentru a raspunde tuturor provocarilor intalnite, de la proiecte de constructii destinate sectorului rezidential, pana la proiecte de infrastructura ample, de o complexitate deosebita. Unul dintre cele mai recente proiecte de acest fel la care Hünnebeck Romania este partener alaturi de Porr Romania Srl - Construirea tronsonului de autostrada intre Sibiu si Pitesti, care impune realizarea unui viaduct pe sectiunea 1 de aurostrada, la km 12+375 si unde pe langa sistemele deja consacrate (cofraj vertical MANTO, esafodaj ID15 sau cofraj catarator CS240), Hünnebeck va livra pentru prima data in Romania un sistem nou de cofrare – FORM TRAVELLER.
Alaturi de expertiza inginerilor Hünnebeck din departamentul tehnic, prin tehnicienii de montaj, compania vine in intampinarea partenerilor prin acordarea de asistenta tehnica personalizata in santier pentru o eficienta sporita in procesul de cofrare. Asa s-a intamplat si in cazul proiectului “Penetratie Splaiul Independentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti – Pitesti” unde, pe intreaga derulare a santierului, a fost asigurata asistenta tehnica pentru montarea eficienta si in conditii de siguranta a aproximativ 40.000 m³ de esafodaj ID15.
“Prin serviciile pe care le punem la dispozitie clientilor nostri, suntem un sprijin in toate etapele proiectului de constructie: de la proiectarea tehnica, logistica, curatare si reparatii, instruire si asigurarea de specialisti in cofrare pana la suport complex pe santier”, a subliniat Mircea Georgescu.
In showroom-ul din Bucuresti compania ofera cu regularitate posibilitatea participarii la seminarii si traininguri avand ca tematica sistemele de cofraj, esafodaj sau tehnica de protectie, destinate in special dirigintilor de santier, project managerilor, sefilor de echipa si muncitorilor in cofrare sau executantilor de esafodaje.
|