Digitalizarea in Constructii & Industrie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
17 Sep 2024 06:00
|
Grupul nord-american Salesforce, specializat in dezvoltarea de solutii de gestiune a relatiilor cu clientii de tip CRM, a anuntat rezultatele financiare aferente celui de-al doilea trimestru al anului fiscal 2025, incheiat la 31 iulie 2024. In intervalul respectiv, vanzarile au totalizat 9,33 miliarde USD, constituind o crestere de 8% fata de anul anterior (+9% la rate constante ale cursului de schimb). Marja veniturilor din exploatare in sistem de raportare GAAP s-a plasat la 19,1%, iar obligatia ramasa de performanta a totalizat 26,5 miliarde USD, fiind mai mare cu 10% fata de perioada de referinta. Fluxul operational de numerar aferent trimestrului al doilea s-a plasat la 0,89 miliarde USD, in crestere cu 10%, iar cel liber (FCF) la 0,76 miliarde USD (+20%). De asemenea, o suma de 4,3 miliarde USD a fost returnata actionarilor sub forma de rascumparari de actiuni, iar 0,4 miliarde USD ca plati de dividende. Pentru urmatoarele trei luni, expertii Salesforce estimeaza o cifra de afaceri de 9,31 miliarde USD - 9,36 miliarde USD, ceea ce se traduce printr-un avans de 7%. De asemenea, aceiasi specialisti isi mentin previziunile asupra rezultatelor anuale, preconizand incasari de 37,7 miliarde USD - 38 miliarde USD (ceea ce inseamna un spor de 8% - 9% fata de anul precedent). In ceea ce priveste veniturile din abonamente si servicii de asistenta, acestea se vor majora cu circa 10%. Previziunile actualizate cu privire la profitabilitate pentru anul fiscal in curs indica un nivel de 19,7% in sistem GAAP, fluxul de numerar urmand sa se imbunatateasca cu 23% - 25%. Conducerea corporatiei a afirmat cu privire la aceste date ca s-au reusit performante solide in ceea ce priveste veniturile, fluxul de numerar si marja. Prin noua platforma Agentforce AI, este reimaginat software-ul pentru intreprinderi, pentru adaptarea la o lume noua in care oamenii si agentii autonomi asigura in mod solidar succesul clientilor. In viziunea reprezentantilor sai, Salesforce este singura companie ce ofera aplicatii de top, date de incredere si o platforma de tip ”agent-first” care are capacitatea reala de a asigura asemenea solutii pe scara larga si a ajuta astfel companiile sa exploateze beneficiile uriase date de inteligenta artificiala.
|