SALESFORCE raporteaza vanzari de 8,25 miliarde USD si consolidarea profitului |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Ovidiu Stefanescu 18 Iul 2023 06:10 |
Salesforce a anuntat rezultatele aferente primului trimestru al anului fiscal 2024, incheiat la 30 aprilie 2023. Conform datelor oficiale, incasarile au totalizat 8,25 miliarde USD, in crestere cu 11% fata de anul precedent, avansul fiind de 13% la rate constante ale cursului de schimb. Veniturile din abonamente si servicii de suport au fost de 7,64 miliarde USD, cu 11% mai mari fata de perioada de referinta. Serviciile profesionale si alte venituri au fost de 0,61 miliarde USD, reprezentand o majorare de 9%. Fluxul de numerar generat din operatiuni a totalizat 4,49 miliarde USD (+22%), iar cel liber (FCF) a atins 4,25 miliarde USD (+21%). Restructurarea a afectat cresterea fluxului de numerar operational in primul trimestru cu 910 puncte procentuale. Marja operationala s-a situat la 5%, iar restantele de incasat au cumulat 24,1 miliarde USD, in crestere cu 12%. Castigul pe actiune a fost 0,20 USD, compania returnand actionarilor 2,1 miliarde USD sub forma de rascumparari de actiuni in cele trei luni analizate. Pentru trimestrul urmator sunt estimate vanzari de 8,51 miliarde USD - 8,53 miliarde USD, in crestere cu 10%, la nivelul intregului exercitiu financiar urmand ca acestea sa ajunga la 34,7 miliarde USD. Conducerea concernului a aratat ca Salesforce si-a depasit obiectivul in materie de profitabilitate si a facut pasi importanti pe calea urmatoarei revolutii majore in CRM, infuzand inteligenta artificiala generativa in intregul portofoliu de produse. Ecosistemul AI generativ al Salesforce foloseste Einstein GPT, Slack GPT si Tableau GPT.
***
Grupul nord-american Salesforce este lider pe piata globala de software CRM, platforma Customer 360 dovedindu-si importanta strategica si constituindu-se intr-o solutie relevanta pentru asigurarea cresterii si flexibilitatii utilizatorilor sai din intreaga lume. Compania are o experienta de peste doua decenii in domeniul managementului relatiilor cu clientii si ofera partenerilor sai avantaje nete rezultate din tehnologiile cloud, de comunicatii mobile, social media, Internet of Things, inteligenta artificiala, blockchain etc.
|