SAP si PS1 au creat un punct unic de informare in contextul Covid-19 |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 14 Apr 2020 14:24 |
SAP Romania si Primaria Sectorului 1, alaturi de Red Point Software Solutions, au lansat un punct unic de informare despre noul coronavirus pe site-ul institutiei. Platforma are la baza noua aplicatie lansata de SAP si Qualtrics, XM Covid-19 Pre-Screening & Routing, solutie oferita gratuit de SAP institutiilor publice in aceasta perioada.
Platforma este accesibila pe pagina Situatii de Urgenta a Primariei Sectorului 1 si ofera cetatenilor informatii exacte si actualizate cu privire la principalele probleme cauzate de pandemia de coronavirus. Solutia SAP permite automatizarea unor raspunsuri la intrebari precum: ce trebuie sa fac daca am intrat in contact cu o persoana infectata cu coronavirus, daca sunt suspect de COVID-19 sau cum pot reduce riscurile de infectare cu COVID-19.
Sistemul este interactiv, functionand ca un punct de triaj, utilizatorul resind sa ajunga la cazul specific de interes printr-o navigare usoara, iar informatiile sunt actualizate constant. Scopul aplicatiei este de a oferi cele mai actualizate si utile informatii intr-un singur loc, fara a fi nevoie ca cetatenii sa viziteze paginile mai multor institutii. In plus, punctul unic de informare faciliteaza colectarea de feedback cu privire la problemele rezidentilor din sectorul 1 al capitalei, despre ce sunt ingrijorati si ce dificultati intampina, iar voluntarii si donatorii isi pot declara capacitatile de asistenta.
„Unul dintre cele mai importante lucruri pe care il putem face in timpul acestei crize, este sa actionam rapid si eficient. Ne bucuram ca putem veni in ajutorul comunitatii prin aceasta solutie usor de folosit. Suntem deschisi si ne dorim sa ajutam si alte institutii si companii din Romania sa minimizeze efectele pandemiei de Covid-19”, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP Romania.
„Traim vremuri dificile, fara precedent. Avem nevoie de toate resursele pentru a putea trece cu bine de aceasta perioada, cu totii, ca societate. Aplicatia instalata cu sustinerea SAP si Red Point Software Solutions ne permite sa oferim sprijin comunitatii si sa colectam feedbackul cetatenilor, atat de necesar in momentele acestea”, a mentionat Daniel Tudorache, Primar al Sectorului 1, Bucuresti.
|