BILKA incepe productia de panouri termoizolante in 2017 |
Hale & Structuri metalice Publicat de Elena Icleanu 10 Mar 2015 16:22 |
![]() "Cel mai probabil vom incepe productia de panouri termoizolante Bilka in urmatorii doi ani. In 2014, prin achizitia si renovarea halelor Romlag, am facut primul pas catre dezvoltarea diviziei industriale", a declarat Horatiu Tepes, proprietarul Bilka.
Din punct de vedere structural, in topul vanzarilor s-a mentinut tigla metalica, avand o pondere de 54% din totalul afacerilor, urmata de accesorii, tabla cutata si panouri termoizolante (31%) si de sistemul pluvial (jgheaburi si burlane), care reprezinta 15% din rulajul anual. In ceea ce priveste culorile preferate de clienti, anul trecut compania a inregistrat o crestere pentru nuantele inchise (maro, ciocolatiu sau negru), acestea reprezentand aproximativ 50% din volumul total de doua milioane de metri patrati de produse comercializate. "Consideram 2014 ca fiind cel mai bun an din istoria Bilka, inregistrand performante financiare cu mult peste media competitorilor de pe aceasta piata si in conformitate cu obiectivele stabilite la inceputul anului: investitii de 3 milioane de euro, achizitia noilor hale, desfasurate pe un teren cu o arie de 27.000 mp, doua noi linii de productie si aproximativ 26.000 de case acoperite cu tigla metalica Bilka", a mai spus Horatiu Tepes.
Crestere a cotei pe piata de tigla metalica, la 24%
Conform estimarilor proprii, in 2014 Bilka a inregistrat o crestere a cotei pe piata de tigla metalica pana la 24%, de la 21% in 2013. "Anul 2014 a reprezentat o perioada dificila pentru mediul de afaceri, care a fost lipsit de predictibilitate si marcat de insolvente. Am stiut inca din primul an de activitate ca evolutia companiei trebuie sa fie influentata in cea mai mare masura de strategia interna de business. Astfel, timp de opt ani, am investit peste 9 milioane de euro in productie si dezvoltare, iar obiectivul principal a fost acela de a ajunge la o capacitate de productie optima, un sistem logistic performant, o gama variata de produse si o distributie la nivelul intregii tari. Alte aspecte importante pentru evolutia companiei sunt reprezentate de eficienta intregii echipe si de faptul ca suntem constienti ca, pentru a ne mentine pozitia de lider, trebuie sa intrecem ziua de ieri. Fara investitii si fara multa munca nu am fi consemnat performanta dorita", a precizat Horatiu Tepes.
Opt linii noi de productie, principalul obiectiv in 2015
O directie importanta in strategia de business din 2015 a companiei Bilka este reprezentata de continuarea planului investitional demarat anul trecut, in valoare de 5 milioane de euro. Acesta vizeaza in special cresterea si diversificarea productiei. "In 2015 continuam...
Un reportaj complet referitor la activitatea companiei Bilka Steel poate fi lecturat in editia Martie-Aprilie 2015 a revistei Agenda Constructiilor. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|