ADURO, Electroproiect si Urban Scope vizeaza extindere capacitate operationala AIHCB |
Info-Santiere Publicat de Elena Icleanu 11 Nov 2024 13:50 |
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB) SA a primit 4 oferte de participare la licitatia pe care o organizeaza pentru atribuirea serviciilor de proiectare a instalatiilor electrice si a retelelor de apa/ canalizare (PTE, DTAC si DTOE), precum si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor si in perioada de garantie pentru lucrarile de sistematizare a suprafetei de miscare a aeroportului Henri Coanda, din Otopeni, in vederea cresterii capacitatii operationale (etapa a doua). Valoarea estimata a contractului este de 7,44 milioane de lei (fara TVA), iar durata de implementare a acestuia este de 36 de luni.
Cele 4 oferte au fost depuse de:
1. Eurocerad International, avand ca terti si subcontractanti companiile Tecno Engineering 2C, Col-Air Airport Solutions, Specialist Consulting si Aduro, si ca subcontractanti societatile Steerforth Consult, We Project Engineering, Cornel & Cornel Topoexim, Protelco si Pro Water Engineers;
2. Consitrans, avand ca subcontractant compania Artera Proiect;
3. Electroproiect, cu subcontractantii Urban Scope si Gauss;
4. Asocierea Primacons Group (lider) - Search Corporation.
Cele 4 oferte se afla in etapa de evaluare financiara si tehnica, ce are termenul-limita stabilit la 19 decembrie 2024, ora 18:00.
Lucrarile vizeaza reabilitarea modernizarea pistei de decolare-aterizare PDA 1 a aeroportului, prin:
• cresterea stabilitatii si sigurantei in exploatare si conformarea cu prevederile reglementarilor aeronautice in vigoare: regulamentul UE nr. 139/2014, RACR-AD-PETA, DOC ICAO 9157 si ANEXA 14 ICAO;
• asigurarea exploatarii suprafetelor de miscare la capacitate maxima, in conditii de siguranta si fara restrictii pentru circulatia aeronavelor cod E;
• diminuarea semnificativa a costurilor de intretinere periodica si de exploatare a noilor suprafete de miscare;
• cresterea capacitatii de operare a pistei, prin crearea unei retele eficiente de cai de rulare/ degajare rapida;
• cresterea sigurantei in exploatare prin echiparea pistei cu balizaj luminos Cat III si pe directia 26L;
• asigurarea conditiilor optime pentru degivrarea aeronavelor pe pozitii cat mai apropiate de capetele pistei.
Studiul de fezabilitate aferent proiectului a fost elaborat de compania Aduro.
|