Agenda Constructiilor
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Home - Stiri - Info-Santiere - PORR: Semnare contract de modernizare linie ferata Bucuresti - Giurgiu Frontiera
PORR: Semnare contract de modernizare linie ferata Bucuresti - Giurgiu Frontiera
Info-Santiere Publicat de Stelian DINCA 07 Dec 2020 09:20
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA si compania austriaca PORR CONSTRUCT au semnat contractul pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontiera”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulatiei feroviare pe podul CF peste raul Arges, intre Vidra si Comanaˮ, contract in valoare de 472.049.303, 77 lei fara TVA, finantat din fonduri nerambursabile.
Mentionam faptul ca, obiectivul general al investitiei Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontiera, Lot 1: ˮRedeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comanaˮ, prevede proiectarea si executia lucrarilor de modernizare, in conformitate cu legislatia si reglementarile tehnice in vigoare, pe linia de cale ferata dintre statiile Vidra si Comana (inclusiv statia Comana), de la km 18+180 (capatul Y al statiei Vidra), pana la km 30+200 (capatul Y al statiei Comana), un traseu in lungime de 12,02 km cu 6 lucrari de arta (4 poduri si 2 viaducte):
- pod CF km 23+607 peste raul Arges, intre Haltele Vidra si Gradistea
- pod km 18+265 peste raul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
- pod km 18+402 peste raul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
- pod km 28+375 peste raul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
- viaducte de acces, de la km 23+201, pana la km 24+554
Valoarea contractului este de 472.049.303, 77lei fara TVA, cu termen pentru proiectare de 6 luni si de 24 de luni pentru executia lucrarilor - de la emiterea ordinului de incepere -, sursa de finantare fiind asigurata din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.
Precizam faptul ca modernizarea infrastructurii si suprastructurii feroviare pentru ˮRedeschiderea circulatiei feroviare pe podul peste raul Arges, intre Vidra si Comanaˮ reprezinta un obiectiv de utilitate publica, cuimpact direct asupra dezvoltarii durabile a judetelor Ilfov si Judetul, linia CF Bucuresti - Giurgiu fiind o importantalegatura feroviara intre Coridorul Rin - Dunare si tarile din sud-estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunarii pe Podul PRIETENIEI, in sectorul de granita dintre Romania siBulgaria.
 
SISECAMRAWLPLUGTotalEnergiesALLBIMhiltiABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
konsent
strabag nivel 1
DRS
concelex
Ubitech
viarom
CONCEPT STRUCTURE
leviatan
noark
ERBASU CONSTRUCT
SIGM
theda mar
CDS
ness project
MAKITA
AED
Acvatot 2019
BogArt
SSAB
rigips
EDIT-Structural
ELECTROGRUP
quadratum
Arduro
VEGO

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<