Agenda Constructiilor
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Home - Stiri - Info-Santiere - TIMISOARA: Firmele Sylc Con Trans și Longhersin executa linia de tramvai Solventul
TIMISOARA: Firmele Sylc Con Trans și Longhersin executa linia de tramvai Solventul
Info-Santiere Publicat de Stelian DINCA 14 Oct 2020 09:46
A fost semnat contractul de proiectare si executie pentru linia noua de tramvai Solventul - Gara de Nord cu asocierea Sylc Con Trans SRL-lider si Longhersin SRL- asociat, valoarea fara TVA fiind de 37 de milioane de lei( 37.174.540 lei). Durata contractului este de 22 luni, 4 luni pentru elaborarea documentatiei faza Proiect Tehnic si 18 luni, de la data emiterii ordinului de incepere, pentru executia lucrarilor. Ordinul de incepere pentru executia lucrarilor se va emite dupa obtinerea Autorizatiei de Construire.
-Zona de interventie cuprinde actualul traseu al strazii Garii, tronsonul cuprins intre platforma Solventul si intersectia cu bd. General Ion Dragalina, cu respectarea traseului prevazut in Planul Urbanistic General. In situatia actuala linia de tramvai ocupa o mica portiune, si anume 175 m, masurati de la intersectia cu Bulevardul General Ion Dragalina. In aceasta lungime este cuprinsa si bucla de intoarcere.
Indicatorii investitiei:
- Lungime traseu: 1,4 km, linie cale tramvai dubla: 1,4 km
-Suprafata carosabil reabilitat/modernizat: 14.000 mp
-Suprafata trotuare si piste pentru biciclete: 4.300 mp
-Statii de tramvai amenajate: 3
-Locuri de parcare amenajate: 37
-Suprafata spatii verzi: 3.685 mp.
Investitia vizeaza constructia unei noi linii de tramvai si modernizarea intregului anasmblu rutier, inclusiv retelele edilitare stradale, subterane si supraterane, avand ca limite: platforma Solventul si intersectia cu bd. General Ion Dragalina.
Prin proiect se vor realiza:
- linia cale tramvai va fi cale dubla si va avea pozitie centrala in cadrul tramei stradale;
- reteaua contact va fi de tip complet compensata ”catenara”; se vor monta cabluri de energie de current continuu pentru injectiile de +/- 600 Vcc
- drumul va avea doua benzi pe sens, incluzand calea de rulare a tramvaiului care va fi carosabila;
- realizarea de piste pentru biciclete;
- realizarea de trotuare;
- spatii verzi, in zona de siguranta a strazii
- supravegherea video, integrata in sistemul de management al traficului.
Linia cale tramvai va fi realizata cu sina cu canal, fiind imbracata printr-un sistem elastic care reduce substantial zgomotul structural, vibratiile si radiatia acustica si care izoleaza electric. Trama stradala va fi realizata in varianta de 2 benzi pe sens incluzand calea de rulare a tramvaiului care va fi carosabila. Benzile adiacente caii de rulare a tramvaiului au latimea de 3,50 m cu exceptia zonelor din dreptul peroanelor statiilor Nufar si Gh. Baritiu, unde au latimea de 3 m. Trotuarele vor avea o latime minima de 1 m. Sunt prevazute piste pentru biciclete si parcari de scurta durata.
 
SISECAMABONARE REVISTETotalEnergiesALLBIMRAWLPLUGhilti
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
EDIT-Structural
viarom
leviatan
DRS
konsent
ERBASU CONSTRUCT
concelex
AED
Acvatot 2019
theda mar
SIGM
ELECTROGRUP
VEGO
rigips
ness project
CDS
Ubitech
SSAB
Arduro
noark
BogArt
MAKITA
CONCEPT STRUCTURE
quadratum

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<