Agenda Constructiilor
Joi, 26 Decembrie 2024
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - CFR va selecta antreprenorul pentru un proiect de peste 700 milioane de euro
CFR va selecta antreprenorul pentru un proiect de peste 700 milioane de euro
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 25 Aug 2017 13:30
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA va selecta, in perioada urmatoare, antreprenorul general care se va ocupa de reabilitarea tronsonului feroviar Brasov - Sighisoara, pe sectiunile Brasov - Apata si Cata - Sighisoara. Proiectul are o valoare estimata la circa 3,2 miliarde lei (700 de milioane de euro), fara TVA.
Perioada de depunere a ofertelor de participare la licitatie s-a incheiat, constructorul urmand a fi selectat din cele cinci oferte depuse de companiile IC Ictas InsaatSanayi ve Tiçaret AS (Turcia), Impresa Pizzaroti & C SpA Italia, Alstom Transport SA, Societa Italiana per Condotte d'Acqua si de grupul austriac Strabag AG. "Dupa evaluarea ofertelor de catre comisia special nominalizata in acest sens, se va intocmi raportul procedurii si se vor transmite comunicarile privind castigatorul acestei licitatii", se arata intr-un comunicat transmis de CFR SA.
Finantarea lucrarilor este asigurata de Comisia Europeana, prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF) - in proportie de 85% - si de la bugetul de stat (15%). Cele doua sectiuni au o lungime cumulata de 86 km si fac parte din tronsonul feroviar dintre frontiera ungara si localitatile Curtici, Arad, Simeria, Sighisoara si Brasov.
Proiectul de reabilitare a sectiunilor Brasov - Apata si Cata - Sighisoara presupune executia mai multor tipuri de lucrari, precum terasamente, consolidari, poduri si viaducte, podete, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linii de contact, trafic feroviar, sistem de informare a calatorilor, energo-alimentare, telecomunicatii, comunicatii pentru semnalizare, fibra optica, supraveghere video, arhitectura, instalatii electrice/ sanitare/ de termo-ventilatie, aparari de maluri etc. Pe acest traseu se afla 11 puncte de sectionare, toate centralizate electrodinamic (CED), precum si patru statii de cale ferata, 15 halte, doua noduri de cale ferata principale si un tunel dublu, cu o lungime de 660 de metri.
Durata de executie este de 48 de luni de la data atribuirii contractului de executie, la care se adauga 60 de luni pentru notificarea defectiunilor.
 
ALLBIMRAWLPLUGSISECAMABONARE REVISTETotalEnergieshilti
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Acvatot 2019
MAKITA
SIGM
strabag nivel 1
BogArt
GEWISS
concelex
VEGO
EURO BUILD
ERBASU CONSTRUCT
konsent
Ubitech
DRS
CDS
rigips
ELECTROGRUP
quadratum
theda mar
EDIT-Structural
leviatan
CONCEPT STRUCTURE
noark
SSAB
AED
Arduro

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<