Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 14 Apr 2025 16:14 |
![]() Contractul va putea fi semnat dupa zece zile, daca nu vor fi depuse contestatii.
Din asocierea castigatoare fac parte Muzeul Olteniei Craiova si subcontractantii Integrated Engineering Systems, Exclusive Telecommunication Solutions, BAMA Grup, Electric Light, Prelchim, Vertatel International, Pirotehnic OSB, Green Collective si Cis Gaz.
Proiectul include si constructia a 44 de structuri, inclusiv a unui pod peste raul Siret si DJ 208C (cu o lungime de 845,1 metri), a unui pasaj peste CF 511 (625,1 m), a doua parcari de scurta durata si a doua spatii de servicii. In plus, vor mai fi amenajate si 3 noduri rutiere, la Roscani (care va asigura conexiunea cu autostrada), la Dumbraveni (la intersectia cu DJ 208B (Veresti - Dumbraveni) si unul care va asigura conexiunea cu Aeroportul International Suceava si cu DN 29. Atat spatiile de servicii, cat si parcarile de scurta durata vor beneficia de infrastructura necesara constructiei ulterioare a minimum 8 statii de incarcare pentru autoturisme electrice.
Autostrada Pascani - Suceava va avea o lungime totala de aproximativ 62 km, este impartita in doua loturi, iar traseul acesteia traverseaza judetele Iasi, Botosani si Suceava.
![]() Grupul UMB va executa lucrarile de constructii si pe Lotul 1
Asocierea SA&PE Construct (lider) - Spedition UMB - Tehnostrade a castigat si contractul pentru constructia Lotului 1 al autostrazii Pascani - Suceava. Din asocierea castigatoare fac parte, ca subcontractanti, Muzeul Olteniei Craiova si companiile Integrated Engineering Systems, Exclusive Telecommunication Solutions, Bama Grup, Electric Light, Tehnostrade, Prelchim, Vertatel International, Pirotehnic OSB, Green Collective si Cis Gaz.
Antreprenorul va avea la dispozitie 3,06 miliarde de lei (fara TVA) si 30 de luni (6 luni pentru proiectare si 24 de luni pentru executie) pentru constructia acestui lot, cu o lungime de 33 km. Lucrarile includ si constructia a doua viaducte (care vor traversa DJ 208 si raul Ruja) si a unui pasaj de o complexitate tehnica ridicata, peste paraul Pulpa DJ208S si CF500 (868 m). Lotul 1 se va desfasura intre nodurile rutiere Pascani si Roscani si se va conecta cu tronsonul Suceava - Siret, iar pe traseu vor fi construite 3 noduri rutiere (Tatarusi - Heci, Dolhasca si Roscani).
Studiul de fezabilitate al proiectului, elaborat de Egis Romania, a fost aprobat in Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) in luna februarie 2024.
![]() |