IRD, TPF, KONSENT si VENTURO liciteaza supervizare Lot 2C Pipirig-Vanatori Neamt |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 21 Feb 2025 12:03 |
![]() Cele 9 oferte se afla in etapa de evaluare, ce are termenul-limita stabilit la data de 3 august 2025, ora 18:00. Acestea au fost depuse de:
1. Civil Engineering Institute "Macedonia" JSc. Skopje, avand ca subcontractant compania Smart Infrastructure Solutions;
2. IRD Engineering;
3. TPF Inginerie;
4. Asocierea Pro Toby (lider) - B-Act Spółka Akcyjna - Transprojekt Gdanski Sp. z o.o. - Urban Connect - Euro Finance Advisors, cu subcontractantii Gauss si Flarom Advertising;
5. Asocierea Septembrie Consulting (lider) - Ave Romconstruct Design - Concrete & Design Solutions - Constantina-Tamara Olcer - Cundiev Cabinet Avocat;
6. Asocierea Venturo Investment (lider) - AE Dozoring;
7. Asocierea MGGP (lider) - Konsent - MGGP Engineering;
8. Asocierea Viadif Consult (lider) - M Install, avand ca tert sustinator compania Consitrans;
9. Asocierea Intecsa-Inarsa, SAU (lider) - Electroproiect, avand ca tert sustinator Compañia Asesora de Construccion e Ingenieria si ca subcontractant compania Search Corporation.
![]() Lotul 2 C Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin) are o lungime de 19 km (inclusiv nodul Pipirig) si va fi preluat de la Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA in termen de cel mult 30 de zile de la finalizarea procedurii de achizitie publica pentru proiectare si executie.
Asocierea SA&PE Construct (lider) - Euro-Asfalt - Tehnostrade - Spedition UMB a fost declarata castigatoare a lucrarilor de proiectare si executie inca de la finalul lunii ianuarie 2025, insa contractul nu a fost semnat inca. Valoarea de atribuire este de 2,69 miliarde lei (540 de milioane de euro), fara TVA. Din echipa de proiect mai fac parte, ca subcontractanti, companiile BAMA Grup, Exclusive Telecommunication Solutions, Integrated Engineering Systems, Pirotehnic OSB, Wildlife Management Consulting, Cis Gaz, Electric Light si Muzeul Olteniei Craiova.
Pe traseu vor fi construite si 7 tuneluri (5 bidirectionale si 2 unidirectionale), cu o lungime insumata de 1,44 km:
• tunel bidirectional cu lungimea de 490 m, in apropierea localitatii Pitiligeni;
• tunel unidirectionalpe calea 2, cu lungimea de 90 m, in apropierea localitatii Pitiligeni;
• tunel bidirectional cu lungimea de 70 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni -Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 130 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni-Stinca;
• tunel unidirectional pe calea 1, cu lungimea de 80 m, in apropierea localitatilor Pitiligeni - Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 300 m, in apropierea localitatii Stinca;
• tunel bidirectional cu lungimea de 280 m, in apropierea localitatii Stinca.
![]() Sectiunea II - mediana, Miercurea Nirajului - Leghin, cea mai dificila de pe intreaga autostrada A8 deoarece traverseaza muntii, a fost impartita in 6 sectoare:
• Lot 1B: Miercurea Nirajului - Sarateni (km 22+000 - km 45+400);
• Lot 1C: Sarateni - Joseni (km 45+400 - km 77+800);
• Lot 1D: Joseni - Ditrau (km 77+800 - km 92+195);
• Lot 2A: Ditrau - Grinties (km 0+000 - km 37+900);
• Lot 2B: Grinties - Pipirig (km 37+900 - km 72+000);
• Lot 2C: Pipirig - Vanatori Neamt (Leghin) (km 72+000 - km 89+000).
Aceasta sectiune face parte din Autostrada Targu Mures - Targu Neamt, al carei studiu de fezabilitate a fost actualizat de Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial SA (denumita anterior Acciona lngenieria SA). Din echipa de proiectare mai fac parte companiile F&R Worldwide (stiudiile geotehnice), Geo Proiect Consulting (studii topografice detaliate), EPC - Consultanta de Mediu (documentatia privind evaluarea impactului asupra mediului), Institutul de Arheologie "Vasile Parvan" al Academiei Romane (cercetari si investigatii arheologice), Integrated Road Solutions (proiectare infrastructura de transport rutier), Topovia 2002 (identificare proprietari si expropieri) si Protelco SA (suport si completare studii topografic, inclusiv aerofotogrametrie pentru stereorestitutie).
|