Licitatie de 51 milioane euro pentru constructia Soselei de Centura Botosani-Curtesti |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 23 Apr 2024 13:07 |
![]() "Acest prim tronson al variantei ocolitoare a municipiului Botosani va fi conectat cu Drumul Expres Botosani - Suceava, care se va descarca langa Aeroportul Salcea. Asa cum imi place sa spun, cele doua investitii reprezinta pasaportul nostru, al botosanenilor, pentru dezvoltare. (…) Am creat o strategie bine articulata. Drumul Expres Botosani - Suceava, centura municipiului si apoi Drumul Judetean Lebada - Vorona - Joldesti - Roscani descriu, cu sectorul Autostrazii A7, Pascani - Suceava un cerc, care va lega judetul in doua puncte de reteaua de autostrazi a Romania, la Salcea si Roscani.
![]() Deci, se creeaza astfel conectivitatea cu A7 (Autostrada Moldovei) si, ulterior, la Pascani, cu A8 (Autostrada Unirii). (…) Echipa social-democrata, condusa de domnul primar Cosmin Andrei, a pus bazele si celui de al doilea sector de centura, cel care va lega sectorul actual de Drumul National DN29D Botosani - Stefanesti, recent modernizat, care deschide astfel si calea spre Republica Moldova", a transmis Doina Federovici, presedintele Consiliului Judetean (CJ) Botosani.
Soseaua de centura a municipiului Botosani prin Curtesti va avea o lungime de 10 km, cu 18 podete, 4 interesectii sub forma de sensuri giratorii si parcare. Traseul va avea ca repere sensul giratoriu la intrarea din DN 29 Botosani - Suceava, va strabate extravilanul comunei Curtesti, va continua pana la bifurcatia cu drumul judetean catre Vorona si apoi pana la sensul giratoriu de la Lebada, cu iesirea spre Iasi.
![]() Proiectant in faza studiului de fezabilitate, proiectului tehnic si detaliilor de executie este compania Best Consulting & Design, din Bucuresti.
Termenul-limita pentru primirea ofertelor si a cererilor de participare este stabilit la data de 27 mai 2024. Pentru a participa la licitatie, copmaniile interesate trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceri generale pentru ultimele 3 exercitii financiare disponibile/ incheiate aferente anilor 2021, 2022 si 2023 a fost de minimum 117,5 milioane de lei. De asemenea, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari de similare de drumuri cu o valoare cumulata de cel putin 117,5 milioane de lei (fara TVA), la nivelul a maximum 3 contracte.
Contractul va fi atribuit pe criteriul celui mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 70% din punctaj, iar cea tehnica de 30%, astfel: metodologia de implementare a contractului si programul de lucrari - Graficul Gantt (15%) si perioada suplimentara de garantie a lucrarilor (15%).
|