Agenda Constructiilor
Miercuri, 25 Decembrie 2024
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - MAPA si CENGIZ intensifica lucrarile de defrisare pentru sectiunea 2 Boita - Cornetu
MAPA si CENGIZ intensifica lucrarile de defrisare pentru sectiunea 2 Boita - Cornetu
Infrastructura Publicat de AG&F 09 Iul 2024 11:05
Asocierea de constructori din Turcia, Mapa Insaat ve Ticaret AS - Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret AS, a inceput lucrarile de defrisare pe traseul Autostrazii Sibiu - Pitesti (Lot 2). Peste 800 de arbori de pe traseu au fost taiati in prima zi, constructorii urmand a intensifica lucrarile de defrisare in perioada urmatoare, circa 20.000 de copaci urmand a fi taiati, in total.
"Lucrarile de defrisare care au inceput astazi au avut ca scop inclusiv asigurarea unor trasee la parcelele de padure de pe zonele inalte ale versantului. Pana in acest moment au fost deja taiati peste 800 de arbori din cei aproximativ 20.000 de pe acest sector. In timpul operatiunilor au cazut pe carosabil cantitati semnificative de pietre si masa lemnoasa. Acestea au fost indepartate pentru punerea in siguranta a drumului, astfel incat utilajele si autovehiculele sa poata circula in perioadele temporare de timp stabilite pe timpul zilei (orele 7.30 - 8.00 si orele 16.30 - 17.00). Inainte de deschiderea circulatiei pe timpul noptii (orele 20.00 - 06.00), antreprenorul va lua masuri de asigurare a zonelor defrisate si de punere in siguranta a drumului", a transmis Cristian Pistol, directorul general al Companiei Natinale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA. 
 
 
Circulatia pe DN 7 (Valea Oltului), afectata de lucrarile de defrisare, este inchisa in intervalul 06.00 - 20.00, incepana de luni, 8 iulie. Autoritatile anunta ca lucrarile vor dura o luna.
Lotul 2 al Autostrazii Sibiu - Pitesti are o lungime de 31 km, pe care se vor construi 49 de poduri si viaducte, 7 tuneluri si un ecoduct, in zona Lazaret. Drumul leaga Boita de Cornetu, termenul de finalizare a lucrarilor fiind stabilit in anul 2028. Valoarea contractului de executie este de 4,25 miliarde lei (fara TVA), iar lucrarile au inceput in vara anului 2023, cu descarcarile arheologice de pe traseu.
Compania de consultanta IRD Engineering furnizeaza serviciile de supervizare a intregii constructii a tronsonului considerat cel mai complex din punct de vedere tehnic de pe intreaga Autostrada Sibiu-Pitesti.
 
 
SISECAMRAWLPLUGALLBIMABONARE REVISTETotalEnergieshilti
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
Acvatot 2019
EURO BUILD
Ubitech
ELECTROGRUP
GEWISS
leviatan
quadratum
MAKITA
VEGO
noark
DRS
rigips
CDS
SSAB
AED
SIGM
konsent
theda mar
BogArt
concelex
ERBASU CONSTRUCT
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
Arduro

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<