VARIANTA de ocolire Timisoara Vest atrage ofertele marilor companii de constructii |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 10 Iun 2024 11:30 |
Cinci oferte au fost depuse la licitatia organizata de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA pentru atribuirea lucrarilor de proiectare si constructie a variantei de ocolire Timisoara Vest (13,9 km). Valoarea estimata a contractului este de aproape doua miliarde lei, cu finantare din Programul Transport 2021-2027, iar durata de implementare este prevazuta la 90 de luni (6 pentru proiectare, 24 de executie si 60 perioada de garantie).
Cele cinci oferte au fost depuse de:
1. Antrepriza de Reparatii si Lucrari ARL Cluj, avand ca terti/ subcontractanti companiile Strabag Sp. zoo, Egis Villes et Transports, Danavi, Zublin Romania, Rioliv SA, Zoork, Stocad Proiect, San Electroterm Grup, Patrik Silva, Naturalnet, Muzeul Judetean Satu Mare, EGIS Romania, Prelchim, Cenconstruct, Adi Proiect, Wessling Romania, Elektra Invest si Instgat;
2. Nurol Insaat ve Ticaret AS, cu subcontractantii Tecnic Consulting Engineering Romania, San Electroterm Grup, Vio-Top, Muzeul Judetean Satu Mare, Elemo, Danavi, Vertatel International si EPC - Consultanta de Mediu;
3. Asocierea Precon Transilvania (lider) - Selina - Ilgaz Construction - IBB-HIB Romania - Bog'Art, avand ca terti/ subcontractanti companiile Consitrans, Danavi, Eckon Cei, Elektra Invest, EPC - Consultanta de Mediu, Oxygazon, Sixense Solutions, Institutul De Arheologie "Vasile Parvan", Wood Decor Company, Zublin Romania, IBB Haus -und Industriebau GmbH, Via Design si Ilgaz Insaat Ticaret AS;
4. Asocierea Concelex (lider) - Retter Projectmanagement - Automagistral-Pivden - x-Way Infrastructure, avand ca terti/ subcontractanti companiile Vertatel International, Ria Design Consulting, Institutul de Arheologie "Vasile Parvan", Danavi, Retter Projectmanagement, Elemo, SSF-RO si Primacons Group;
5. Asocierea Drumuri si Poduri Banat (lider) - Antrepriza de Constructii Drumuri si Autostrazi - Autotehnorom - Cml.Ro - Obras Publicas y Regadios - OPR Asfalt - Maxagro Center, avand ca terti/ subcontractanti companiile Eval Sun, EPMC Consulting, Prometer M&G, Constructii Feroviare Mures SA, Obras Publicas y Regadios, Ciftrut Nord, Consitrans, Sensei TT, Praetoria Construct, Muzeul National al Unirii Alba Iulia, Danavi, OPR Asfalt, Electroechipament Industrial, Via Design si Maxagro Center.
Potrivit unui anunt publicat de Cristian Pistol, directorul general al CNAIR SA, Soseaua de Centura Timisoara Vest porneste din centura existenta a acestui municipiu si face conexiunea cu varianta ocolitoare Timisoara Sud, aflata in constructie. Traseul traverseaza CF218 (Timisoara - Arad), DN6, CF133 (Ronat Triaj - Cenad), paraul Beregsau, DN59A, CF100 (Timisoara - Jimbolia) si Canalul Bega. Contractul prevede inclusiv constructia a 10 lucrari de arta, din care 3 sunt de o complexitate tehnica ridicata, si a 4 noduri rutiere, respectiv: un pasaj pe varianta de ocolire peste DN59 si peste CF100 (aproximativ 750 m); un pasaj pe varianta de ocolire peste DN6 si CF133 (aproximativ 450 m); un pod pe varianta de ocolire peste raul Bega si peste rezervoarele de namol (aproximativ 450 m) si 4 noduri rutiere: unul la intersectia cu DN69 (E671) si Drumul national Centura Timisoara (DNCT), precum si la intersectiile cu DN6, DN59A si cu Radiala Noua de Vest (C30).
Studiul de fezabilitate a fost elaborat de Search Corporation.
|