evoMAG: Vanzarile de aparate de aer conditionat s-au triplat in ultimele 3 luni |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de AG&F 22 Iul 2024 10:44 |
Temperaturile ridicate din acest an au determinat o crestere semnificativa a cererii pentru aparate de aer conditionat. Astfel, in ultimele 3 luni, evoMAG a inregistrat o crestere de 3 ori mai mare a vanzarilor de aparate de aer conditionat fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Tendinta de crestere a cererii a fost observata inca din luna aprilie, primele vanzari semnificative fiind inregistrate la finalul lunii mai, lucru care marcheaza un inceput devansat al sezonului de achizitii comparativ cu anul precedent.
Consumatorii romani continua sa favorizeze branduri de incredere precum Gree, Yamato, Haier, Midea, Hitachi si Samsung. Cele mai populare sunt aparatele de aer conditionat montate pe perete, dar exista un interes crescut si pentru modelele dublu split si portabile.
Totodata, la achizitia acestora, romanii prefera ca aparatele de aer conditionat sa fie:
Preturile pentru majoritatea aparatelor de aer conditionat comercializate de evoMAG au ramas stabile, in ciuda cresterii cererii si a evolutiei pozitive a pietei. Pentru 90% din gama de produse, preturile au fost mentinute la acelasi nivel ca anul trecut, cu cresteri de 10-15% doar pentru unele modele. Acest lucru demonstreaza angajamentul evoMAG de a oferi solutii accesibile si de inalta calitate pentru consumatori.
Serviciile de montare a aparatelor de aer conditionat sunt tot mai accesate. Durata de asteptare a urcat spre 15 zile
Solicitarile pentru servicii de montaj au inceput sa creasca inca de la finalul lunii mai. La evoMAG, vanzarile pentru aceste servicii au ajuns la o crestere totala de 200% in luna iulie comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cresterea reflecta preferinta consumatorilor pentru pachetele complete de servicii care includ montaj autorizat si kit-ul de instalare. Termenul mediu de montaj pentru aparatele de aer conditionat a pornit de la aproximativ 3 zile in aprilie si a ajuns la aproximativ 15 zile, in prezent, din cauza suprasolicitarii echipelor.
„Am luat toate masurile necesare pentru a ne asigura ca putem raspunde cererii crescute din acest sezon. Am dublat stocurile de produse si am optimizat procesele de livrare si montaj pentru a asigura timpi de raspuns cat mai scurti. De asemenea, am extins colaborarile cu partenerii de montaj pentru a putea oferi servicii rapide si de calitate clientilor nostri”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
Pentru a raspunde cererii tot mai mari, evoMAG a incheiat parteneriate cu doua companii mari specializate in servicii de montaj.
Gama de produse a fost extinsa cu doua noi branduri, AIWA si AUX, care se alatura brandurilor deja populare, precum Yamato, Gree si Tesla.
|