In primele sase luni ale anului fiscal 2017, grupul francez Legrand, specializat in fabricarea si comercializarea de solutii complete pentru infrastructuri electrice si digitale, a reusit sa obtina o majorare de peste 9% a cifrei de afaceri, care a ajuns, astfel, la 2,44 miliarde euro. Conform analizei realizate de expertii financiari ai corporatiei, cel mai mare impact asupra vanzarilor l-au avut achizitiile, care au asigurat un spor de 4,1%, in timp ce cresterea organica a fost de 3,2%. In ceea ce priveste efectul ratei de schimb valutar, acesta s-a pozitionat la 1,6%. Din punct de vedere geografic, un aport major la evolutia rezultatelor - de 5,5% - l-a avut activitatea din Europa (excluzand Italia si Franta, unde cresterile au fost de 3,2%, respectiv 1,9%). Pe plan continental, cu exceptia celor doua state mentionate anterior, vanzarile au cumulat 470,5 milioane de euro, grupul raportand evolutii solide in special in Europa de Est si, mai ales, in Federatia Rusa, unde cresterea organica a fost deosebita. De asemenea, rezultate bune au fost comunicate si la nivelul unor piete dezvoltate, cum ar fi, de exemplu, Spania, Olanda, Marea Britanie si Belgia. Fondurile investite in procesele de cercetare-dezvoltare au cumulat, in semestrul intai a.c., 121,1 milioane de euro, in crestere de la 118,1 milioane de euro, cat se inregistra in intervalul corespunzator al anului 2016. In Romania, subsidiara locala a anuntat pentru 2016 o cifra de afaceri de aproape 86 milioane de lei, cu 12% mai mari fata de perioada de referinta. Compania promoveaza pe piata autohtona o serie de marci recunoscute, cum ar fi Bticino, Zucchini, Cablofil, Sarlam, Vantage, Nuvo etc. produsele sale fiind disponibile prin intermediul unei retele de distribuitori specializati, magazine de bricolaj, companii de instalatii, integratori de sistem si parteneri tablotieri.