Instalatii Electrice & Automatizari
Publicat de Ovidiu Stefanescu
26 Nov 2015 15:34
|
Legrand a reusit sa-si consolideze cresterea organica in primele noua luni din 2015, inregistrand un avans de 0,4% in planul cifrei de afaceri. Excluzand ajustarile de curs valutar, care au avut un impact de 5,7%, in intervalul mentionat anterior vanzarile au sporit cu 7,1%, atingand 3,6 miliarde euro. Un element imbucurator a fost constituit de redresarea cererii in cateva state puternic industrializate din Europa, cum ar fi, de exemplu, Spania, Marea Britanie si Germania, in vreme ce in Italia situatia generala s-a stabilizat. In ceea ce priveste zonele emergente, cele mai bune rezultate au fost comunicate de subsidiarele din India, Polonia, Turcia, Arabia Saudita, Mexic si Columbia, progresele respective neputand totusi sa compenseze scaderile din Brazilia, China si Federatia Rusa. Obiectivele financiare pentru intregul an fiscal prevad variatii organice ale cifrei de afaceri cuprinse intre -1% si 1%. In ceea ce priveste strategia de dezvoltare, in intervalul ianuarie - septembrie 2015 au fost trei achizitii impreuna avand un impact de 130 milioane de euro in cifra de afaceri a grupului (este vorba despre companii din domeniile infrastructurii digitale si eficientei energetice). De asemenea, au continuat eforturile in ceea ce priveste inovatia, fiind lansate o multitudine de produse noi inclusiv in Europa. La nivel national, subsidiara Legrand Romania a anuntat pentru 2014 vanzari de 63,85 milioane de lei, cu 19% mai mari fata de exercitiul financiar anterior. Compania livreaza pe piata locala o multitudine de solutii si sisteme pe segmentul instalatiilor electrice, distributia realizandu-se prin retele profesionale, centre de bricolaj, instalatori specializati si parteneri tablotieri. Pentru informatii suplimentare, click aici
|