Agenda Constructiilor
Luni, 13 Octombrie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Instalatii Electrice & Automatizari - LEGRAND: Orientare explicita spre transformare digitala si inteligenta artificiala
LEGRAND: Orientare explicita spre transformare digitala si inteligenta artificiala
Instalatii Electrice & Automatizari Publicat de Ovidiu Stefanescu 26 Feb 2019 06:07
Rezultatele anuale comunicate de Legrand indica pentru grupul francez o majorare de 8,6% a vanzarilor, concomitent cu o ajustare pozitiva de 9,7% a profitului operational. Practic, toate obiectivele stabilite pentru 2018 au fost atinse, cresterea organica plasandu-se la 4,9%, iar marja de profit la 20,2% (calculata inainte de luarea in considerare a impactului exercitat de achizitii). Concret, in anul fiscal recent incheiat, cifra de afaceri s-a situat la 5,99 miliarde euro, in crestere evidenta de la 5,52 miliarde euro cat se raporta in 2017. Toate obiectivele incluse in foaia de parcurs a strategiei CSR au fost atinse, rata de eficienta din acest punct de vedere fiind de 122%. Pe parcursul anului precedent, Legrand a avut o multitudine de initiative care au avut ca scop asigurarea dezvoltarii sustenabile a grupului, in conditiile respectarii principiilor fundamentale pe care s-a sustinut succesul inregistrat pana in prezent. In perioada urmatoare, una dintre tintele majore este aceea de a folosi experienta celor 130 de ingineri de la Netatmo pentru dezvoltarea de solutii de inteligenta artificiala (AI) care sa fie integrate in produsele aflate pe masa de lucru a departamentului propriu de cercetare-dezvoltare. In acest fel, se urmareste transformarea digitala a ofertei grupului prin integrarea de functii inovatoare, cum ar fi, de exemplu, asistenta vocala in interfetele cu utilizatorii. De asemenea, vor continua actiunile de extindere organica a operatiunilor prin lansarea de noi game de produse si prin infiintarea de trei birouri de reprezentare, care sa faciliteze implementarea mai eficienta a programelor comerciale in zonele geografice respective. De altfel, prin cele sapte achizitii realizate in 2018, Legrand a reusit consolidarea pozitiei sale dominante si, in acelasi timp, accesul la activitati complementare celor existente. Subsidiara Legrand Romania a raportat pentru 2017 vanzari de 93,75 milioane de lei, cu 9,1% mai mari fata de anul anterior, in portofoliul sau de produse existand marci cunoscute precum Bticino, Zucchini, Cablofil, Sarlam, Vantage, Nuvo etc. Produsele sunt disponibile printr-o retea de magazine specializate, centre de bricolaj, companii de instalatii, integratori de sistem si parteneri tablotieri.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMBIMTotalEnergieshilti
ROCKWOOL 196
Editia
SEPTEMBRIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 193 (September 2025)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
BogArt
CONCEPT STRUCTURE
GEWISS
Daikin
theda mar
concelex
KADRA
SIGM
MCA
Eco Garden Construct
ELECTROGRUP
Acvatot 2019
TECNIC
Arduro
leviatan
Ubitech
quadratum
MAKITA
AED
strabag nivel 1
DRS
Daikin
EDIT-Structural
CDS
ERBASU CONSTRUCT
EURO BUILD
noark

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor