Instalatii Electrice & Automatizari
Publicat de Ovidiu Stefanescu
11 Aug 2017 10:50
|
Divizia Philips Lighting din cadrul concernului international omonim a anuntat rezultatele financiare aferente trimestrului al doilea al anului in curs. Conform comunicatului oficial dat publicitatii, in intervalul analizat compania a realizat vanzari de aproape 1,7 miliarde euro, ceea ce se traduce printr-o contractie de 1,8% fata de intervalul corespunzator al anului precedent. Sectorul produselor de tip LED, care beneficiaza de o atentie deosebita din partea grupului are, in prezent, o pondere de 63% in cifra de afaceri, consemnand o majorare de 14% in raport cu trimestrul al doilea din 2016. Daca se analizeaza rezultatele aferente semestrului intai, se constata o diminuare a rezultatelor de numai 1,3%, cuantumul acestora fiind de 3,39 miliarde euro. Analiza segmentului LED releva, de asemenea, o dinamica deosebita, cu o cota de 62% in incasarile totale. Conducerea Philips a remarcat, de altfel, nivelul ridicat de profitabilitate la care se pozitioneaza acest departament, manifestandu-si totodata optimismul in ceea ce priveste evolutia viitoare. In pofida incertitudinii care planeaza asupra pietei mondiale, oficialii grupului isi manifesta increderea in capacitatea companiei de a consemna cresteri in acest an similare celor raportate in precedentul exercitiu financiar. Conform celor mai recente date publice disponibile, Philips Romania a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 384,8 milioane de lei.
|