Agenda Constructiilor
Vineri, 24 Septembrie 2021
PlanRadar
Home - Stiri - Izolatii & Finisaje - SELENA: Grupul continua dezvoltarea in Romania si vrea sa acceseze alte piete
SELENA: Grupul continua dezvoltarea in Romania si vrea sa acceseze alte piete
Izolatii & Finisaje Publicat de Ovidiu Stefanescu 23 Iul 2021 06:27
Selena - un important producator si distribuitor mondial de produse chimice pentru constructii - este prezenta pe piata din Romania de mai bine de 20 de ani, fiind prima companie din cadrul grupului activa in afara granitelor Poloniei. Extinderea a constituit o etapa importanta in istoria societatii, intrucat, odata cu infiintarea subsidiarei autohtone, a inceput expansiunea constanta pe piata mondiala, firma poloneza ajungand ca, in prezent, sa activeze prin intermediul a 35 de companii in 17 tari din intreaga lume. „Selena Romania a constituit o borna extrem de importanta in istoria noastra, intrucat infiintarea sa a fost semnalul demararii operatiunilor de extindere internationala. La momentul respectiv, in Polonia detineam 30% din piata spumelor poliuretanice de montaj si a etansantilor pentru constructii, avand, totodata, o cota de 40% pe segmentul adezivilor de montaj - o limita greu de depasit. Am avut cateva optiuni: sa vand afacerea, sa incep sa investesc in alte afaceri sau Selena sa devina o companie internationala. Am ales ultima varianta”, a afirmat Krzysztof Domarecki, fondatorul si actionarul principal al grupului.
 
Eficienta maxima a operatiunilor pe o piata extrem de dinamica
Oficialul companiei a continuat afirmand ca „mai intai am calatorit singur in fiecare tara, cercetand piata. Romania a fost prima pe lista, deoarece se potriveste bine din punct de vedere cultural cu Polonia, perspectiva fiind destul de buna in ceea ce priveste rentabilitatea investitiei. Astazi, dupa 21 de ani, noi continuam sa dezvoltam operatiunile in Romania si intentionam sa facem incursiuni pe alte piete”. Practic, activitatea Selena pe piata romaneasca a demarat in anul 2000, adica simultan cu momentul lansarii sistemului Tytan 65, constituind prima spuma PU de montaj performanta, care a revolutionat segmentul instalarii ansamblurilor de ferestre si usi. Acesta a reprezentat produsul care a devenit piatra de temelie a succesului Selena pe piata locala, o solutie promovata sub un brand cu rezonanta, destinat aplicarii profesionale: Tytan Professional. In 2012, firma si-a consolidat pozitia detinuta pe piata prin preluarea fabricii de productie a mortarelor uscate si tencuielilor decorative Euro MGA, una dintre cele mai vechi marci locale de profil. Punand accent pe dezvoltare, avand conturata o viziune clara si manifestand permanent ambitia de consolidare a rezultatelor financiare, Selena si-a imbunatatit tehnologia de productie din cadrul fabricii respective, beneficiind de aportul propriei echipe de cercetare-dezvoltare, fapt ce a facut posibila lansarea marcii Euro MGA Professional in 2018.
 
„De-a lungul anilor, am muncit din greu pentru a ne castiga reputatia unui partener de incredere si am reusit acest lucru printr-un marketing ambitios si prin promovarea unor produse si sisteme inovatoare, care au scurtat timpul lucrarilor specifice. Trebuie mentionat ca la acest obiectiv o contributie importanta a avut si dorinta noastra de construire, intr-un mod responsabil, a unor noi piete. O caracteristica primordiala a organizatiei noastre este cea a angajamentului de a furniza solutii de inalta calitate, nu numai in ceea ce priveste produsele, ci si referitor la serviciile asigurate clientilor - o strategie care ne-a ajutat sa ne construim, de-a lungul anilor, imaginea unui partener de incredere. Afacerea Selena Romania se refera atat la vanzari prin intermediul unei retele extinse de distribuitori si parteneri comerciali sau a unor lanturi mari de comert cu amanuntul, cat si de training-uri si demonstratii, precum si la o comunicare extinsa. Prin intermediul reprezentantilor nostri de vanzari si a consilierilor tehnici aflati in orase-cheie, reusim sa fim realmente prezenti la nivel national, inclusiv in mod direct pe santierele de constructii. Lucram indeaproape cu profesionistii din industrie, angajarea acestora intr-o serie de seminarii web sau intalniri fata in fata la centrul nostru de formare reprezentand unul dintre punctele forte ale fimei noastre. Scopul este acele de a obtine o eficienta mai mare in constructii, atat de necesara pe o piata extrem de dinamica, cum, este cea din Romania”, a declarat Wojciech Lada, directorul general al Selena Romania.
 
Majorare de peste 20% a cifrei de afaceri in anul 2020
Prin urmarirea constanta a strategiei stabilite pentru intervalul 2019 - 2022, Selena Romania nu numai ca nu a fost afectata de provocarile anului 2020, dar a reusit chiar sa-si consolideze pozitia pe piata de profil. In 2020, vanzarile au crescut cu peste 20%
fata de exercitiul financiar precedent, iar printr-un management rational al costurilor si un mix potrivit de produse, castigurile companiei s-au imbunatatit considerabil. Astazi, firma are peste 800 de parteneri activi si distribuitori, implementand ideile consacrate in strategia grupului: dezvoltare durabila - initierea si promovarea solutiilor „verzi” in constructii, cultura muncii inteleasa pe scara larga si un model de management in care fiecare angajat este imputernicit sa contribuie la dezvoltarea organizatiei.
Echipa din Romania este formata, in prezent, din 75 de persoane, dintre care multi au fost alaturi de firma pentru mai mult de peste 15 ani. Selena participa, de asemenea, la activitati care vizeaza consolidarea cooperarii economice polono-romane, inclusiv prin apartenenta la Camera Bilaterala Romano-Poloneza de Comert si Industrie (PRBCC). „Relatiile dintre cele doua state sunt deosebit de solide si se bazeaza pe o cooperare excelenta, sustinuta de parteneriatul strategic demarat in 2009 si reinnoit in 2015. Romania este una dintre cele mai importante destinatii de investitii pentru firmele poloneze, intrucat ofera conditii favorabile si un mediu stimulativ pentru cresterea afacerilor. Conform datelor din Registrul Comertului, la sfarsitul lunii decembrie 2020, in Romania erau inregistrate 1.260 de companii cu capital polonez, iar acest numar este in continua crestere. In ceea ce priveste camera bilaterala de comert si industrie, aceasta a luat fiinta in 2016 la Varsovia, in prezenta ministrilor de externe romani si polonezi. Selena este unul dintre fondatorii organizatiei, de pe pozitia sa de investitor important in Romania. Succesul sau pe piata locala a contribuit, fara indoiala, la consolidarea cooperarii economice dintre tarile noastre”, a afirmat Anita Imbre, director general al PRBCC.
 
 
Orientare spre sistemele ce asigura cresterea performantei si a eficientei
In prezent, Romania are un potential imens, atragand investitorii straini inclusiv prin taxe mici (10% taxe si 16% impozit, precum si un TVA redus la 19%). In plus, este a saptea tara din UE in ceea ce priveste populatia, avand 19 milioane de consumatori, a caror putere de cumparare a crescut semnificativ in ultimii ani. Pe baza datelor din 2019, Romania a fost clasificata de Banca Mondiala pentru prima data ca un stat cu venituri ridicate. Inainte de pandemie, economia locala a crescut cu peste 4,5% de la un an la altul, comparativ cu avansul de 1,9% consemnat in UE. Conform celor mai recente informatii, in a doua jumatate a anului 2020, PIB-ul a scazut cu 4,7%, in principal din cauza restrictiilor legate de noul coronavirus. Dar industria constructiilor a reusit sa faca fata crizei. Proiectele au crescut cu 15% in trimestrul al treilea din 2020, iar lucrarile de renovare si reparatie s-au majorat cu 55%, respectiv 34%. In plus, industria din Romania se deschide tot mai mult catre produse si tehnologii noi, imbunatatite, inclusiv catre cele furnizate de Selena Group, care au o contributie majora la cresterea performantei si a eficientei.
 
Jacek Michalak, CEO al Selena Group: „Suntem actualmente o companie internationala, cu activitate in peste 100 de piete de pe intregul mapamond si permanent ne aflam in cautarea unor oportunitati de extindere. Planurile noastre de achizitii acopera mai multi ani. Procesul respectiv este lung, insa speram sa materializam prima tranzactie inainte de finele exercitiului financiar in curs. Brandul nostru principal - Tytan Professional - are in continuare o pozitie competitiva excelenta si beneficiaza de un sistem de distributie ce atrage tot mai multi clienti. Aceasta se intampla inclusiv datorita atentiei cu care a fost construita marca respectiva, fara a uita insa ca succesul Selena este rezultatul direct al eforturilor unei echipe globale, puternic implicate in dezvoltarea grupului”.
 
WINS FLEX - sistem triplustratificat din gama Tytan Professional pentru etansarea si izolarea ferestrelor
20 de ani de garantie pentru etanseitate
WINS Flex este un sistem flexibil triplustratificat, foarte rezistent la conditii climatice extreme, fiind destinat izolarii si etansarii ferestrelor, fara a necesita pregatirea speciala a peretelui interior al golului de zidarie (intradosul deschiderii). Chiar si in cazul ferestrelor de mari dimensiuni, produsul preia deformatiile provenite din dilatari sau contractii, absoarbe vibratiile transmise de elementele cladirii si asigura etanseitatea rostului in cazul unor solicitari mari, provenite din conditii climatice extreme.
 
 
Utilizari recomandate:
  • Izolarea si etansarea ansamblurilor de tamplarie de mari dimensiuni si a ferestrelor instalate la constructiile noi:
  • pereti din cadre si rame de lemn;
  • ziduri intr-un singur strat;
  • ziduri in strat dublu (dotate cu termosistem);
  • ziduri triplu stratificate fara ancadrament.
Alte utilizari: Izolarea si etansarea tamplariei in lucrarile de inlocuiri a ferestrelor la cladirile existente.
 
Trei zone de izolare si etansare a tamplariei:
  • Zona exterioara este responsabila pentru protejarea imbinarii dintre fereastra si zidarie impotriva factorilor externi, inclusiv a conditiilor climatice. Functia de etansare este indeplinita de folia lichida exterioara WINS.
  • Zona functionala de izolare este cea care asigura protectia termica si fonica necesara. Functia de izolare este indeplinita de spuma rapida de izolare WINS FLEX.
  • Zona interioara constituie practic bariera de delimitare a mediului interior de cel exterior, evitand curentii de aer necontrolati in rostul fereastra-zid. Functia de etansare este indeplinita de folia lichida interioara WINS.
Produsele integrate in sistemul WINS FLEX:
  • WINS folie lichida exterioara, permeabila la vapori. Aceasta este un produs monocomponent. 
  • Cu o textura cremoasa pe baza de dispersie apoasa acrilic - polimerica, creeaza o pelicula flexibila impermeabila si durabila;
  • WINS Flex spuma poliuretanica de izolare cu bune proprietati termice si acustice. Rezistenta la formarea mucegaiului si ciupercilor. Spuma foarte flexibila.
  • WINS folie lichida interioara, cu permeabilitate scazuta la vapori. Acest produs monocomponent este neutru din punct de vedere chimic si adera la majoritatea materialelor de constructii.
Conditii de aplicare:
  • Temperatura de la +5˚C la +30˚C;
  • Temperatura produsului si a pistolului de la +5˚C la +30˚C (optim +20˚C);
  • Temperatura suportului de la +5˚C la +30˚C.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
VideoConfAC-iulAUTODESKgamma_2021ALLBIMTERAPLAST
ROCKWOOL 196
A aparut editia
SEPTEMBRIE 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
leviatan
hidroplasto
CELCO 2020
ERBASU CONSTRUCT
rigips
hilti
Ubitech
Acvatot 2019
strabag nivel 1
cv water 2021

Parteneri

HABITAT
C4E FORUM
FPSC_2019
ROGBC 2016
bienala
ef-de-n
AICPS_30
econet
AHK 2018
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere