REGATA: In 2018, birouri noi in Bucuresti, recrutare de echipe noi si digitalizare |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Ovidiu Stefanescu 09 Ian 2018 07:59 |
Povestea REGATA incepe in 1993, la Targoviste. Prin ambitie, organizare si profesionalism, compania s-a dezvoltat continuu, ajungand ca in cei 25 de ani de experienta sa devina cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania.
Cu un capital 100% romanesc, REGATA are in portofoliu peste 6.000 de produse din categoriile: ceramica, materiale de constructii, amenajari si instalatii.
REGATA se adreseaza clientilor sai printr-o retea ampla de distributie, care acopera intreg teritoriul Romaniei, prin magazinele proprii din Targoviste si prin website-ul de prezentare www.regata.ro.
“In decursul anilor trecuti ne-am consolidat business-ul, am dezvoltat relatii sanatoase cu principalii producatori din tara si din strainatate si ne-am crescut portofoliul de produse, in linie cu nevoile pietei si al clientilor nostri.
Pentru 2018 vrem sa ne tinem clientii aproape, sa ii fidelizam, sa continuam sa inovam si sa le oferim cele mai competitive produse si cele mai bune servicii.
Printr-o strategie omnichannel vrem sa pozitionam clientul in centru, astfel incat el sa poata interactiona cu noi pe toate canalele offline si online”, a declarat Romeo Arvinte, Director Comercial REGATA.
Tot el a mai adaugat ca pentru anul 2018 urmarim sa lucram la calitatea proceselor de business, sa crestem echipele din majoritatea departamentelor si sa le oferim angajatilor nostri un mediu de lucru la standarde inalte din toate punctele de vedere.
In acest sens, compania a facut deja o serie de pasi si la inceputul lunii septembrie 2017, a inaugurat primele birouri in Bucuresti, situate in nordul capitalei si a inceput o ampla actiune de recrutare de specialisti pentru toate departamentele cheie: vanzari, achizitii, resurse umane si marketing.
“Pentru inceputul anului viitor avem in plan deschiderea a doua noi magazine de tip supermarket, in judetul Dambovita. Nu in ultimul rand, o directie prioritara este si cea a digitalizarii companiei. Mediul online este intr-o dezvoltare continua si accelerata si trebuie sa tinem pasul cu el. Business-ul nostru este mai dificil de implementat in mediul online dar nu imposibil. Experienta noastra, logistica si relatiile durabile pe care le avem cu partenerii nostri, ne vor ajuta cu siguranta sa inauguram cu succes si acest canal de vanzare si in acelasi timp sa digitalizam si procesele din cadrul companiei”, a mai completat Romeo Arvinte.
|