VELUX castiga premiul EPICA pentru Campania „Generatia Indoor” |
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 26 Nov 2018 16:56 |
Grupul VELUX castiga aurul la prestigioasa competitie internationala EPICA Awards, singurul premiu creativ jurizat de jurnalisti, pentru campania intitulata „The Indoor Generation - Generatia de Interior”.
Compania daneza a primit doua medalii de aur la ceremonia The Editors & Publishers International Creative Awards, ce a avut loc la Amsterdam, in data de 15 noiembrie. Dintre filmele din intreaga lume, aceasta campanie care s-a desfasurat pe plan global, a fost distinsa la categoriile „Branded Content - Film & Series” si „Online & Viral Films” pentru evidentierea problemelor cu care se confrunta societatea moderna cu climatul interior.
Avand la baza cercetarile despre climat interior si lumina naturala, dar si estimarea demonstrata ca petrecem aproape 90% din timpul nostru in interior, campania a fost ilustrata intr-un scurt metraj, care a avut peste 110 milioane de vizualizari pana in prezent.
In film, o fata tanara - care simbolizeaza generatia noastra viitoare - pune intrebari importante despre viata din interiorul caselor noastre. Ea ne duce prin diferite scenarii, aratand ca aerul interior poate fi de pana la cinci ori mai poluat decat aerul exterior si cum acest fapt ne poate afecta sanatatea.
„Acest premiu este un adevarat efort de echipa. Nu numai ca am creat cu succes un film despre valori care au miscat si au conectat audiente din intreaga lume pe baza unor dovezi solide, ci am contribuit la educarea publicului cu privire la beneficiile luminii naturale si la o buna ventilare a locuintei. Suntem foarte mandri de munca noastra pentru Generatia de Interior si, in calitate de lider de piata, vom continua sa ajutam consumatorii nostri pentru a crea case cu un climat interior sanatos”, afirma Lisbeth Meng-Collignon, Director Senior, Marketing Excellence din partea Grupului VELUX.
Agentia creativa din spatele filmului, &Co, a vrut sa se asigure ca vizualul va starni o conversatie intre oameni cu privire la cat de nesanatoase pot fi interioarele si ce ar trebui facut in acest sens.
„Modul de abordarea a acestui subiect a avut o mare importanta, asadar a fost esential sa producem ceva care sa starneasca publicului emotii si care sa convinga oamenii sa gandeasca diferit despre viata lor din mediul interior. A fost vorba despre schimbarea comportamentelor in societate si cresterea gradului de constientizare cu privire la importanta luminii naturale si a aerului proaspat pentru fiecare dintre noi”, explica Robert Cerkez, Creative Director &Co.
Campania „Indoor Generation” a fost nominalizata alaturi de candidati din intreaga lume: Australia, Argentina, Austria, Belgia, Brazilia, Canada, Chile, China, Columbia, Costa Rica, Cehia, Danemarca, Egipt, Finlanda, Franta , Germania, Grecia, Hong Kong, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Kenya, Lituania, Namibia, Olanda, Norvegia, Polonia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii etc..
Infiintat in 1987, EPICA este singurul premiu creativ jurizat de jurnalisti care lucreaza pentru titluri de marketing si de comunicare. Mai mult de 200 de reviste si site-uri din intreaga lume se afla in juriu, avand scopul de a recompensa creativitatea deosebita din categoriile existente. In fiecare an, premiile atrag mii de inscrieri din mai mult de 70 de tari.
|