DEDEMAN aniverseaza 30 de ani si adopta temporar o identitate vizuala noua |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 21 Ian 2022 06:14 |
Dedeman, lider national in retailul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, cu capital 100% romanesc, implineste 30 de ani de la infiintare. Compania detine 57 de magazine, 5 centre logistice, parc auto propriu, o gama de peste 60.000 de produse pentru casa si gradina si peste 12.000 de angajati. Potrivit celor mai recente date publice, in 2020 Dedeman a inregistrat o cifra de afaceri de peste 9 miliarde lei (1,8 miliarde euro).
"30 de ani. Pare ca au trecut intr-o clipita. Insa, privind in urma, observam cu entuziasm cat de multe am realizat in tot acest timp. Nu am fi ajuns aici fara clientii nostri fideli si exigenti, fara partenerii care ne-au fost alaturi la fiecare pas, fara colegii nostri harnici si ambitiosi, fara concurentii nostri, care ne-au motivat zi de zi sa devenim si mai buni. Tot succesul nostru a fost construit pas cu pas, prin munca si dedicare, prin lucruri bune facute de oameni, pentru oameni. Tocmai de aceea, suntem mandri sa aniversam astazi 30 de ani buni, alaturi de oameni buni", a declarat Dragos Paval, Presedintele companiei Dedeman.
Realizari pe parcursul celor 3 decenii
Pe parcursul celor 30 de ani, povestea Dedeman a marcat numeroase momente importante. Gama de produse prezente pe rafturile magazinelor a crescut constant, de la aproximativ 12.000 in 2001, la peste 60.000 in prezent. De asemenea, numarul produselor disponibile online, pe site si in aplicatia Dedeman, este de peste 80.000.
● In 2003 compania deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni (3.300 mp) la Suceava, urmand ca in 2009 sa deschida primul sau magazin in capitala.
● In 2009 rebranding-ul realizat de agentia Brandient (“catelul cu casca”), castiga premiul Best of Awards, cea mai inalta distinctie a concursului ReBrand100 din Statele Unite ale Americii.
● In 2010 Dedeman devine lider pe piata de bricolaj dupa cifra de afaceri.
● In 2010 campania de comunicare “Fa o schimbare in viata ta!”, realizata de agentia de publicitate McCann Erickson, castiga trofeul de aur la categoria Retail si trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011.
● In 2012 Dedeman devine lider pe piata de bricolaj si ca numar de magazine, dupa ce inaugureaza la Ramnicu Valcea magazinul cu numarul 28.
● In 2013 este lansat magazinul online www.dedeman.ro, urmat de aplicatia mobila Dedeman in 2014.
● In 2016 cifra de afaceri a companiei depaseste pragul de 1 miliard de euro.
● In 2017 echipa Dedeman numara pentru prima data peste 10.000 de colegi.
● In 2018 este lansata campania de constientizare “Poarta intotdeauna casca de protectie pe santier!”, prin care Dedeman atrage atentia asupra importantei purtarii echipamentului de protectie pe santiere.
● In 2019 este inaugurat la Zalau magazinul cu numarul 50 al retelei. In prezent, compania detine in total 57 de magazine Dedeman in tara.
● In 2020 este lansat brandul de angajator „Camarazi in Dedeman”, creat tot de agentia Brandient.
Identitate vizuala noua
Aniversarea celor 30 de ani de activitate este marcata si prin adoptarea unei identitati vizuale temporare, care va fi folosita pana la sfarsitul acestui an. Noul logo, insotit de sloganul aniversar “30 de ani buni alaturi de oameni buni”, va fi prezent pe majoritatea materialelor de comunicare interna si externa (panouri stradale si spoturi TV, catalog Dedeman, site si aplicatie mobila, social media), dar si in magazine, pe tricourile angajatilor sau sacosele de cumparaturi.
|