KINGFISHER: Prag de rentabilitate a afacerilor din Romania, in premiera |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 22 Mar 2017 17:07 |
![]() La finele lunii ianuarie 2017, Brico Dépôt Romania coordona o retea de 15 magazine de bricolaj, cu o suprafata cumulata de vanzare de 114.000 mp, avand 816 angajati.
La nivel de grup, Kingfisher a inregistrat, in exercitiul financiar recent incheiat, vanzari totale de 11,22 miliarde GBP, in crestere cu 8,7% fata de nivelul de 10,33 miliarde GBP consemnat cu un an in urma. Profitul obtinut din activitati de retail s-a plasat la 847 milioane GBP (+13,5%).
"Am incheiat un an productiv si foarte important pentru noi, in care vanzarile si profitul au crescut din nou. Aceste performante au fost realizate in contextul implementarii planului ambitios de transformare a companiei intr-o perioada de cinci ani. In perspectiva, referendumul UE privind fenomenul Brexit a generat noi incertitudini in ceea ce priveste perspectivele economice ale Marii Britanii. Totodata, ramanem precauti privind activitatea din Franta, in special in contextul viitoarelor alegeri prezidentiale", a declarat Véronique Laury, CEO al grupului Kingfisher.
Kingfisher detine, la nivel global, marcile B&Q, Castorama, Brico Dépôt si Screwfix.
|