Producatori & Furnizori
Publicat de Cosmin Dincu
08 Mai 2012 19:05
|
 Recent, managerii companiei germane Obi – lider al pietei locale de retail pe segmentul do-it-yourself (DIY) – au anuntat rezultatele financiare aferente anului 2011, precizand faptul ca urmaresc implementarea unei strategii de afaceri care sa duca la dezvoltarea sustenabila a firmei pe termen scurt, mediu si lung la nivel international. "Pentru societatea Obi, detinuta de Tengelmann Group, anul 2011 a insemnat o perioada propice, vanzarile cifrandu-se la 6,7 miliarde euro. Administrand mai mult de 580 de magazine in 13 tari din Europa Centrala si de Est (din care 340 in Germania) si avand 43.100 de angajati, grupul Obi a inceput inca de la infiintare, in anul 1970, sa extinda suprafata comerciala a unitatilor proprii, ce depaseste astazi 3,8 milioane de metri patrati. Beneficiarii au permanent la dispozitie o gama extinsa de produse, ce include in medie mai mult de 60.000 de articole in cadrul unui singur magazin, iar inovatiile in materie de marketing si servicii profesionale constituie premisele consolidarii unei pozitii indiscutabile de lider pe pietele-tinta, contribuind la formarea unui model sustenabil de afaceri pe termen lung, ceea ce reprezinta cheia succesului in viitor", se arata intr-un comunicat al grupului. Obi este prezent din anul 2008 si in Romania, prin intermediul a 7 centre comerciale ce deservesc clientii din tara noastra. Pentru informatii suplimentare, www.obi.com
|