WIENERBERGER: Consolidare a rezultatelor financiare in perioada ianuarie-martie |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 09 Mai 2013 08:26 |
![]() Din punct de vedere al preturilor de comercializare a produselor, acestea au inregistrat o usoara scadere fata de perioada similara a anului trecut, ca urmare a diferentelor dintre regiuni si a grupelor de produse detinute de companie in portofoliu. Astfel, potrivit raportului financiar trimestrial al grupului, preturile blocurilor ceramice au scazut in urma derularii unor campanii de vanzari in Europa de Est, in timp ce ale tiglelor si caramizilor de fatada au stagnat.
Previziuni pozitive privind afacerile din Romania
In pofida dificultatilor consemnate la inceputul anului, conducerea Wienerberberger isi mentine obiectivele de crestere stabilite initial. "Avand in vedere ca activitatile de constructii din Europa au intrat in normalitate abia la inceputul lui aprilie, vizibilitatea principalelor noastre piete ramane limitata. Ma astept, in continuare, la conditii de piata dificile in Olanda, Franta, Polonia si Cehia si la o evolutie mai stabila in Germania, Marea Britanie, Bulgaria si Romania. Divizia de caramizi si tigle ceramice din Europa ar putea sa se confrunte cu noi scaderi ale vanzarilor anul acesta, insa masurile de reducere a costurilor implementate anterior ar trebui sa anuleze efectele negative asupra castigurilor. Programul de restructurare anuntat in a doua jumatate a lui 2012 este implementat conform planului si ar trebui sa genereze economii de 18 milioane de euro in acest an. De asemenea, ma astept ca procesul initial de consolidare a Pipelife sa contribuie cu 30 milioane euro la profitul operational al grupului, in primele 5 luni ale lui 2013", a declarat Heimo Scheuch, CEO al grupului Wienerberger. Pentru informatii suplimentare, www.wienerberger.com
|