Utilaje & Echipamente
Publicat de Elena Icleanu
12 Iul 2012 08:28
|
Anul trecut, compania Andreas Stihl Motounelte a inregistrat o crestere de 20% a vanzarilor fata de nivelul de 20 milioane de euro consemnat in 2010, in special datorita implementarii programului promotional «Rabla», prin care utilizatorii au avut posibilitatea de a-si schimba echipamentele vechi cu unele noi. De asemenea, rezultatele pozitive s-au datorat unei evolutii optime a livrarilor de motocoase si motoferastraie, precum si consolidarii retelei de distributie. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza o crestere de 10% a afacerilor la nivel local, precum si continuarea investitiilor in reteaua de distributie si in dezvoltarea afacerilor. "Totodata, avem in vedere extinderea segmentului logistic din cadrul companiei, prin marirea depozitului din Otopeni. Vizam, astfel, dublarea spatiului pe care il detinem in prezent la 4.000 mp, investitie evaluata la circa 0,5 milioane de euro. Programul «Rabla» va reprezenta si in perioada urmatoare o componenta importanta a dezvoltarii afacerilor Stihl in Romania, de la lansarea proiectului (in anul 2009) reusind sa inlocuim peste 40 de tone de motounelte, dintre care 30 de tone in 2011, fiind sustinuti in intregime de compania germana. In prezent se deruleaza faza a treia a programului, care va dura pana la sfarsitul anului in curs. Uneltele vechi sunt topite de catre o companie partenera, specializata in reciclare", a declarat Ioan Mezei, director general al Andreas Stihl Motounelte. La nivel national compania detine o retea de 220 de dealeri, anul trecut la nivelul acesteia fiind implementat un nou sistem de prezentare a produselor, conform standardelor internationale ale companiei. Conform datelor Stihl Romania, piata de unelte electrice pentru gradinarit din Romania are o valoare de 120 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, www.stihl.ro
|