Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
18 Mai 2012 15:26
|
Concernul german Thyssenkrupp, specializat in productia de otel si tehnologii avansate, a realizat vanzari de 20,5 miliarde euro, in primele sase luni ale anului fiscal 2011 - 2012, ceea ce reprezinta o diminuare de 1% fata de perioada similara din 2010 - 2011. In acelasi interval, valoarea comenzilor a depasit 21,7 milioane de euro, in crestere cu 2% in raport cu anul precedent. Efectul exercitat de conditiile economice nefavorabile asupra preturilor la materii prime si materiale a fost compensat de majorarea contributiilor aferente - practic - tuturor operatiunilor cu bunuri de capital. In ceea ce priveste profitul operational, acesta s-a diminuat la 217 milioane de euro, de la nivelul de 696 milioane de euro, cat a fost in ianuarie - martie 2011. Asa cum era de asteptat, castigurile au fost afactate de pierderile generate la nivelul diviziei de otel din America de Nord si America Latina. Conducerea concernului a subliniat faptul ca, la nivel international, exista o cerere importanta de bunuri de capital, cu toate ca eficienta ThyssenKrupp pe acest segment este afectata de competitia intensa si preturile scazute. Se spera ca perioada cea mai dura in ceea ce priveste riscurile de diminuare a profitabilitatii a fost depasita, in continuare fiind manifestat un optimism precaut pentru partea a doua a anului fiscal 2011 - 2012. In aceste conditii, profitul aferent actualului exercitiu financiar se va plasa in jurul valorii de 500 de milioane de euro, ceea ce inseamna ca in urmatoarele sase luni se va instala o tendinta de sporire a vanzarilor. Pentru informatii suplimentare, www.thyssenkrupp.com
|