Agenda Constructiilor
Luni, 24 Februarie 2025
Home - Stiri - Arhitectura & Proiectare - MLPDA: Dezbatere studiu de prefezabilitate Magistrala M1 si tren metropolitan Cluj
MLPDA: Dezbatere studiu de prefezabilitate Magistrala M1 si tren metropolitan Cluj
Arhitectura & Proiectare Publicat de Stelian DINCA 11 Nov 2020 15:51
Joi, 12 noiembrie, la Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei, va avea loc o noua sedinta a Consiliului interministerial de avizare lucrari publice de interes national si locuinte, in cadrul careia vor fi prezentate si supuse avizarii studiile de prefezabilitate si de fezabilitate pentru:
- tren metropolitan Gilau - Floresti - Cluj-Napoca - Baciu - Apahida - Jucu - Bontida - etapa I a sistemului de transport metropolitan rapid Cluj magistrala I de metrou si tren metropolitan, inclusiv legatura dintre acestea (componenta 1, magistrala I de metrou); investitia, in valoare totala estimata de 5.669.949.835 lei, va fi finantata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, fonduri europene nerambursabile si rambursabile prin Planul National de Relansare si Rezilienta (PNRR) 2021-2027, de la bugetul de stat prin bugetul de credite al Ministerului Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor (MTIC), precum si din alocatii de la bugetul local prin UAT municipiul Cluj-Napoca si UAT comuna Floresti si alte surse legal constituite; obiectivul va avea o lungime de 14,40 km si 14 statii;
- reabilitarea si modernizarea infrastructurii de transport naval in porturile din afara retelei TEN-T - Port Corabia, in valoare de 146.168.393 mii lei (fonduri externe nerambursabile asigurate prin POIM - 85%); proiectul prevede realizarea de cheuri modernizate, volume dragaje, drum in incinta portuara, 5 poduri de descarcare, o intersectie giratorie si un punct de control frontiera cu parcari;
- varianta de ocolire Giurgiu, cu o lungime de 12,068 km, 7 poduri, pasaje, structuri casetate, 4 intersectii la nivel tip giratorii si doua parcari; obiectivul, in valoare de 407.532.000 lei, va fi finantat din fonduri externe nerambursabile (fonduri de coeziune - 85%), de la bugetul de stat, prin bugetul MTIC;
- pod peste Tisa in zona Teplita din Sighetu Marmatiei, cu o lungime de 1,2 km si o valoare de 168.726.000 lei, finantat din fonduri externe nerambursabile (POIM - 85%), de la bugetul de stat prin bugetul MTIC, situat de o parte si de alta a raului Tisa, intre DN 18 in Romania si H 09 in Ucraina; proiectul prevede si realizarea unor poduri paralele, cate unul pentru fiecare sens de circulatie.
 
TotalEnergiesABONARE REVISTESISECAMRAWLPLUGALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
MCA
ELECTROGRUP
CONCEPT STRUCTURE
noark
rigips
Arduro
konsent
VEGO
SSAB
Ubitech
Acvatot 2019
leviatan
BogArt
DRS
theda mar
concelex
MAKITA
CDS
Eco Garden Construct
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT
EDIT-Structural
EURO BUILD
GEWISS
SIGM
quadratum
AED

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<