LICITATIE de 15 milioane lei pentru constructia unui sediu nou la Judecatoria Horezu |
Info-Santiere Publicat de Elena Icleanu 19 Ian 2021 14:31 |
Ministerul Justitiei va organiza o licitatie pentru atribuirea lucrarilor de constructie a noului sediu al Judecatoriei Horezu. Conform indicatorilor tehnico-economici avizati, valoarea lucrarilor ajunge la aproape 15 milioane de lei (inclusiv TVA). Documentatia de licitatie in limba romana, in format electronic, poate fi transmisa ofertantilor eligibili interesati incepand cu data de 18 ianuarie 2021, dupa primirea in prealabil a unei solicitari scrise, iar ofertele de participare la licitatie sunt asteptate de autoritatea contractanta pana la data de 12 martie 2021, ora 13:00. Ofertarea electronica nu este permisa. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de Participare la Licitatie in valoare de 300.000 lei. Redam, mai jos, anuntul integral al Ministerului Justitiei:
Titlul Contractului: Demolare constructii existente si constructie noua sediu Judecatoria Horezu
Imprumut Nr.: 8695 RO; Nr. referinta: W-1-1B
1. Guvernul Romaniei a primit finantare din partea Bancii Mondiale pentru Proiectul Imbunatatirea Serviciilor Judiciare si intentioneaza sa foloseasca o parte din aceste fonduri pentru contractul de lucrari: Demolare constructii existente si constructie sediu nou Judecatoria Costesti. Valoarea estimata a lucrarilor, conform indicatorilor tehnico-economici aprobati, este de 15.300.518,86 lei (TVA inclus).
2. Ministerul Justitiei prin Directia de Implementarea a Proiectelor Finantate din Imprumuturi Externe (DIPFIE) invita ofertantii eligibili sa transmita oferte sigilate pentru demolare constructii existente si constructie noua sediu Judecatoria Costesti din str. Progresului nr. 89, Costesti, judetul Arges.
3. Procedura de achizitie este licitatie nationala competitiva, fiind utilizata documentatia „Solicitare de Oferte” (RFB) asa cum este specificat in Regulamentul Bancii Mondiale privind Achizitiile, iulie 2016, si este deschisa tuturor Ofertantilor asa cum acestia sunt definiti in Regulamentul privind Achizitiile.
4. Ofertantii eligibili interesati pot obtine informatii suplimentare si pot analiza documentatia de licitatie la adresa mentionata mai jos intre orele 9:00 – 17:00.
5. Documentatia de licitatie in limba romana, in format electronic, poate fi transmisa Ofertantilor eligibili interesati incepand cu data de 18 ianuarie 2021, dupa primirea in prealabil a unei solicitari scrise, la adresa mentionata mai jos.
Documentatia de licitatie va fi transmisa electronic solicitantilor.
6. Ofertele trebuie transmise la adresa de mai jos pana la data de 11 martie 2021, ora 14:00. Ofertarea electronica nu este permisa. Ofertele intarziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, la adresa mentionata mai jos, in prezenta reprezentantilor desemnati ai Ofertantilor si a oricarei persoane care doreste sa participe.
7. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de Participare la Licitatie in valoare de 300.000 lei.
8. Adresa la care se face referire mai sus este:
Directia Implementare Proiecte Finantate din Imprumuturi Externe
In atentia Dnei. Adriana-Victoria Gheorghiu, Manager Adjunct Proiect
Dl. Radu-Emil Sendroiu, Asistent Achizitii
Str. Apolodor nr. 17, sector 5, 050741 Bucuresti, Romania
Tel: 037.105.1212
Fax: 037.204.1092
(sursa foto: Dico si Tiganas)
|