KLUDI: In plina recesiune, vanzarile au crescut cu 35% |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Ovidiu Stefanescu 13 Iun 2013 14:47 |
Florin Barabas, Managing Director in cadrul Kludi Romania, a afirmat, cu ocazia comunicarii rezultatelor financiare oficiale pentru primul trimestru din 2013, ca, in contextul economic actual, care este destul de dificil, cererea este orientata deopotriva catre promotii si produse superioare din punct de vedere calitativ. Aceasta realitate a determinat conducerea companiei sa intensifice procesul de identificare a solutiilor optime, adaptate la exigentele specifice. Raportul financiar dat publicitatii indica obtinerea, in intervalul ianuarie – martie a.c., a unei cifre de afaceri in crestere cu 35%, pana la nivelul de 1,93 milioane de lei. Principalele elemente care au sustinut aceasta evolutie au fost reprezentate de: majorarea cererii peste media trimestriala pe segmentul produselor premium, strategia promotionala si noile proiecte business-to-business. In acest moment, compania livreaza armaturi sanitare pentru mai multe obiective, dintre care pot fi amintite: spitalul Mavromati (Botosani), cartierul rezidential Exclusive Residence (Iasi), fabrica Bosch (Jucu – Cluj), hotelurile Scandinavia si Scapino (Mamaia – Constanta), centrele rezidentiale Asesoft (Ploiesti), Astra (Bragadiru – Ilfov) si Urban Spaces (Bucuresti). „Avand in vedere faptul ca vanzarile pe segmentul bateriilor de lavoar Kludi Logo Neo s-au majorat cu 27% in primele trei luni ale acestui an, iar, in aceeasi perioada, incasarile realizate din comercializarea sistemelor pentru cada s-au triplat, am luat decizia de a continua strategia promotionala, inclusiv pentru gama Zenta”, a mai subliniat oficialul companiei.
***
Compania Kludi este unul dintre cei mai importanti furnizori internationali de baterii sanitare, avand o cifra medie de afaceri de peste 100 de milioane de euro pe an. Firma detine fabrici in Germania, Austria, Polonia, Ungaria, precum si un joint-venture in Emiratele Arabe Unite. Romania este una dintre tarile in care societatea functioneaza prin intermediul unui centrul de comercializare, care coordoneaza o retea de distributie formata din 325 de unitati individuale de vanzare. Conform datelor publicate de autoritatile fiscale locale, Kludi Romania a raportat, pentru 2011, o cifra de afaceri de 6,9 milioane de lei, in crestere cu aproximativ 11,3% comparativ cu exercitiul financiar precedent. Pentru informatii suplimentare, www.kludi.ro
|