AUSTROTHERM: Piata de polistiren expandat estimata la 2,3 milioane mc |
Izolatii & Finisaje Publicat de Ovidiu Stefanescu 09 Iul 2013 14:19 |
Conducerea Austrotherm Com, din Bucuresti, a anuntat repozitionarea produselor din categoria premium pe segmentul de polistiren expandat (EPS), precum si lansarea unei noi folii pentru identificarea acestora. Conform datelor prezentate de echipa manageriala, formata din directorul general laurentiu Istrate si directorul comercial Roxana Ghiocacota de piata detinuta producatorul austriac s-a majorat de la 12,5%, in 2012 la 15,5%, in acest an, in conditiile in care sectorul respectiv a inregistrat o corectie negativa de 30%, ajungand de la 3,4 milioane mc, cat a fost in 2012, la un volum estimat pentru acest an de 2,3 milioane mc. Din estimarile reprezentantilor companiei rezulta ca, in acest moment, societatea se situeaza in primii trei furnizori de sisteme EPS din Romania. Din punct de vedere financiar, cifra de afaceri din 2012 a fost de 21 milioane de euro si, conform rezultatelor inregistrate in prima parte a anului in curs, este de asteptat ca acest nivel sa se mentina si chiar sa fie depasit in 2013. "Odata cu declinul economic, cererea de solutii ieftine a crescut si, astfel, au aparut materiale indoielnice din punct de vedere al calitatii. Consideram ca in procesul de alegere a produselor potrivite este vitala cunoasterea originii solutiei achizitionate, mai ales daca se are in vedere ca materia prima din care este realizat polistirenul expandat influenteaza in mod direct performantele reale si mentinerea acestora in timp", a declarat Elena Gogoncea, director de marketing al societatii.
Reglementare mai stricta a pietei de profil
Pentru a facilita realizarea distinctiei dintre produsele premium si cele obtinute din materie prima regenerata, a fost lansata o noua folie, al carei scop este tocmai acela de a proteja imaginea sistemelor de calitate superioara. Pe acest suport sunt inscrise date tehnice si informatii detaliate despre toate modelele din gama (AF80, A100, A150 si A200). "In prezent, exista numeroase denumiri comerciale care pot induce in eroare consumatorii. Astfel, au fost identificate produse din gama materialelor termoizolante care includ in denumire formulari ce pot sugera performante superioare celor detinute in realitate de termosistemul respectiv. De altfel, aspectul certificarii produselor este sustinut si de Asociatia Producatorilor de Polistiren Expandat din Romania (ROMEPS), din care face parte si Austrotherm. Consideram ca este esentiala realizarea unor reglementari ale pietei care sa previna nemultumirile utilizatorilor referitoare la achizitia unor produse de calitate inferioara", a subliniat oficialul Austrotherm, Laurentiu Istrate. Pentru informatii suplimentare, www.austrotherm.ro
|