DURAZIV livreaza produse pe cele mai mari santiere private din tara |
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 21 Iul 2015 15:50 |
Afacerile producatorului de materiale de constructii Duraziv s-au inscris pe un trend crescator in primele sase luni din 2015, fata de aceeasi perioada a anului trecut, obiectivul financiar al companiei fiind reprezentat de stabilizarea veniturilor la nivelul de circa 18 milioane de euro realizat in 2014. Duraziv activeaza pe piata materialelor de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil, de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Societatea produce adezivi, profile metalice, vopsele, materiale pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare, prin intermediul unei fabrici situate in Popesti-Leordeni.
Interviu cu Manuela Martin, directorul de marketing al companiei Duraziv.
- Care sunt cele mai importante proiecte pentru care livrati materiale?
- Comparativ cu anul trecut, cererea pentru produsele Duraziv este in crestere, fiind in mare parte datorata majorarii numarului de constructii noi, avand in vedere faptul ca ultimele luni au insemnat un trend ascendent si pentru piata imobiliara. Livram produse pe foarte multe dintre santierele din Bucuresti, unde in prezent colaboram la West Park Residence Bragadiru si la cel mai mare complex rezidential - Metalurgiei Park. Ne-am extins, de asemenea, in alte zone, livrand materiale pe santierele proiectelor Militari Residence, Mega Mall, ansamblul Avangarde - comuna Rosu, Spitalul Colentina etc. In tara, atat direct, cat si prin intermediul partenerilor nostri, am participat la finalizarea unor proiecte precum Coresi Mall din Brasov, reabilitarea Centrului Istoric din Craiova, cartierul rezidential Avantgarden Brasov, Spitalul Medlife Timisoara, ansamblul rezidential Zorilor din Iasi etc.
- Ce obiective aveti pentru anul in curs?
- De la inceputul anului, am lansat solutii noi, pe care le-am sustinut cu promotii atractive si vom continua sa ne dezvoltam portofoliul de produse, acesta fiind unul din obiectivele principale din 2015. Avem planificate lansari de produse pana in luna octombrie. Pe segmentul de vopsele si tencuieli, am lansat colectia de 48 de culori la pret de alb pentru gama Standard cu silicon, Vopseaua Lavabila igienizanta pentru baie si bucatarie, sistemul de protectie si decorare pentru fatade - tencuieli si primer Clima Protect cu Kauciuc anti-alge si anti-fungi, cartela de culori "Jubileu" - o selectie unica de 60 de nuante cu rezistenta de pana la 30 de ani, gletul pe baza de ipsos FP26 Finiglet etc. Un alt obiectiv pentru anul acesta este reprezentat de intensificarea prezentei pe piata din Republica Moldova si, in acest sens, ne mandrim deja cu primul showroom din Chisinau.
- Care sunt principalele dificultati intampinate in desfasurarea activitatii?
- In general, sunt factori pe care nu ii putem controla, dar care au exercitat o influenta puternica asupra intregii industrii a materialelor de constructii: criza economica, mediul politic si factorii meteorologici. In plus, anul trecut, lucrarile de termoizolare a blocurilor nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor din domeniu, asa ca piata a fost nevoita sa-si modereze investitiile. La toate acestea s-au adaugat si actiunile unor competitori din industrie, care au vizat segmentul de prim pret, in detrimentul calitatii. Anul acesta, semnalele sunt mai bune, iar noi stim ca am facut pasii necesari pentru o crestere sanatoasa.
- Ce actiuni intreprindeti pentru dezvoltarea segmentului de produse eficiente energetic?
- O vopsea de exterior sau o tencuiala decorativa cu un indice de reflexie a luminii (Y) cu o valoare peste medie (mai mult de 35%) inseamna, pe termen lung, economisire. Intr-o zi caniculara, culorile cu un astfel de indice absorb caldura, iar polistirenul din termosistem ajunge si la 70˚C. De aceea, ne-am propus sa educam piata cu sprijinul arhitectilor, prin crearea unor selectii de culori pentru fatade, care sa protejeze atat termosistemul si sa diminueze consumul de energie cu aerul conditionat. Cartela "Jubileu", de care aminteam anterior, desi are ca prim atu folosirea in exclusivitate a pigmentilor anorganici, ceea ce confera rezistenta culorilor de pana la 30 de ani, are si avantajul ca toate culorile au un factor Y de maximum 30%.
|