HENKEL anunta o crestere organica puternica a vanzarilor in trimestrul al treilea |
Izolatii & Finisaje Publicat de Ovidiu Stefanescu 12 Nov 2020 06:20 |
In intervalul iulie – septembrie 2020 grupul german Henkel a reusit o crestere organica de 3,9% a incasarilor, cifra de afaceri ajungand la 5 miliarde euro (din punct de vedere nominal, vanzarile s-au redus cu 1,5%). Aceasta performanta a fost obtinuta in conditii economice adverse, dictate de problemele generate de pandemia Covid-19. Conducerea companiei afirma ca, in continuare, criza medicala reprezinta un factor determinant al modului in care evolueaza economia globala. Cu atat mai mult, rezultatele obtinute reprezinta o dovada clara a soliditatii strategiei concernului si diversitatii portofoliului de produse ce integreaza un grad ridicat de inovatie, deosebit de utila partenerilor industriali. De asemenea, investitiile sustinute in marketing, cercetare si digitalizare au inceput deja sa-si arate roadele. De mentionat ca in trimestrul al treilea a.c. au sporit semnificativ vanzarile online, care au ajuns, astfel, la...
Pentru a continua lectura articolului in format complet Va multumim! |