Piata romaneasca de desfacere a produselor destinate executiei de lucrari de hidroizolatii se afla in continua crestere, atat datorita tendintei de aliniere la standardele europene din punct de vedere al calitatii, cat si garantiei serviciilor, potrivit datelor companiei specializate Hidroplasto. "Oferim tehnologii de ultima generatie furnizate de compania noastra si garantate de concernul german Besagroup. Pentru a adapta solutiile germane la specificul lucrarilor din Romania, sustinem o campanie continua de «educare» a proiectantilor, arhitectilor si antreprenorilor, prin care recomandam folosirea produselor de calitate superioara", a declarat Catalin Silegeanu, director general al Hidroplasto. Conform opiniei specialistului, piata autohtona a constructiilor se defineste, actualmente, prin cerinte tot mai variate, optimizare a costurilor de productie si nevoia de solutii bazate pe eficienta si calitate. Majoritatea proiectelor ce se desfasoara in Romania sunt finantate din fonduri europene, iar regulile in selectia furnizorilor devin tot mai stricte. "Spre deosebire de piata interna, unde decizia de achizitie se bazeaza aproape exclusiv pe pret, cele externe se caracterizeaza prin predilectia spre produse de calitate superioara", a precizat Catalin Silegeanu. Printre cei mai importanti antreprenori de constructii - parteneri ai Hidroplasto - se afla societatile Hidroconstructia SA, Vega '93, Tancrad, Tel Drum, Selina, Grupul de Constructii Sinecon, Bog'Art, Kranz Eurocenter, Geiger Romania, Max Boegl, Aktor, Astaldi, Coral etc. Anul trecut, cifra de afaceri a Hidroplasto s-a situat la 2,7 milioane de lei, in crestere fata de nivelul din 2011. "Asteptam rezultate pozitive si in 2013, bazandu-ne pe un raport bun calitate-pret, termeni optimi de livrare si garantie, profesionalism, experienta de sase ani pe piata, tarife accesibile etc. Rezultatele financiare au fost corect planificate, existand in permanenta un echilibru intre bugetul de cheltuieli previzionate si stabilirea tintelor de vanzari", a mai spus managerul companiei. In primele sase luni ale anului compania a inregistrat o cifra de afaceri de 2,3 milioane de lei, estimarea pentru 2013, fiind de circa 5,3 milioane de lei. Pana la sfarsitul anului in curs, compania si-a propus sa obtina o cota importanta de piata si sa devina unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologii si solutii in acest domeniu. Pentru informatii suplimentare,
www.hidroplasto.ro