BRICO DEPOT lanseaza serviciul Click & Delivery pentru comenzi online |
Producatori & Furnizori Publicat de Stelian DINCA 04 Feb 2021 15:15 |
![]() Fie ca doresc sa inceapa un proiect nou de amenajare sau sa isi redecoreze casa, clientii Brico Dépôt isi pot comanda si plati produsele de bricolaj preferate direct pe site-ul www.bricodepot.ro, alegand livrarea la domiciliu, simplu si rapid.
Dupa plasarea comenzii online, acestia au la dispozitie doua modalitati de plata pentru a achita produsele: prin intermediul cardului bancar (debit sau credit, integral sau in rate cu 0% dobanda, emis de bancile partenere), respectiv prin transfer bancar sau ordin de plata.
Lansarea acestei noi functionalitati vine in completarea altor servicii dezvoltate in ultima perioada de Brico Dépôt pentru a accelera digitalizarea. De exemplu, prin serviciul Click & Collect, Brico Dépôt ofera clientilor sai posibilitatea de a comanda online produsele de care au nevoie, avand optiunea de a le ridica din magazinul dorit, in maximum 4 ore de la plasarea comenzii.
“In aceasta perioada, in care digitalul castiga tot mai mult teren, ne-am adaptat si am cautat cele mai potrivite solutii pentru a ramane cat mai aproape de clientii nostri. Toate aceste noi facilitati, inclusiv cea pe care o lansam astazi, au fost dezvoltate de echipa noastra intr-un ritm foarte rapid, pentru a raspunde in mod eficient noilor obiceiuri de consum si nevoi ale clientilor. Serviciul Click & Delivery reprezinta, astfel, o etapa fireasca in consolidarea strategiei noastre digitale si in dezvoltarea noastra ca business”, a mentionat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
De asemenea, pentru a veni in sprijinul clientilor sai, Brico Dépôt a extins si perioada de retur a produselor achizitionate la 365 de zile pentru cei care au card de fidelitate, respectiv 90 de zile pentru cei fara card. Mai multe detalii despre serviciul Click & Delivery si conditiile de livrare aici.
|