CEMACON: Crestere de 41% a afacerilor din primul semestru |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 08 Aug 2018 09:15 |
Pentru perioada incheiata la 30 iunie 2018, Cemacon inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri nete cu 41% comparativ cu perioada similara a anului 2017, pana la 54,85 milioane de lei. In aceeasi perioada, profitul operational al companiei s-a plasat la 21 milioane de lei, iar profitul net, la 13,7 milioane de lei.
Conform datelor companiei, contextul pozitiv al pietei si strategia solida de business au determinat ca rezultatele primului semestru sa ajunga la nivel record, peste anul anterior si peste prognoza initiala. Cifra de afaceri bruta a fost cu 44% peste nivelul din 2017 si profitul net de peste 2,5 ori mai mare. "Operational, fabricile au mers excelent, investitiile in cresterea calitatii si eficientizare au fost implementate bine, iar efectele pozitive au fost imediate. Strategia comerciala a permis imbunatatirea consistenta a marjelor de vanzare; vindem mai eficient logistic, iar valoarea adaugata ce rezulta din sortimentatie determina marje mai mari", a declarat Liviu Stoleru, directorul general si presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon SA.
Avand in vedere ca perspectiva contextului de piata nu a confirmat o parte din premisele si scenariul bugetar prevazute in 2017, cererea de zidarie de pe piata fiind mai mare, cu mult peste oferta, imbunatatirea pretului si a marjelor de vanzare au fost favorizate consistent. Toate acestea au marcat pozitiv rezultatul net de 13,7 milioane de lei la sase luni, coform datelor Cemacon.
"Pe baza datelor de care dispun, am convingerea ca vom finaliza anul 2018 cu rezultate de business prin care vom depasi performantele anilor anteriori, depasind niveluri de referinta pentru sectorul materialelor de zidarie", a precizat Liviu Stoleru.
Pentru intregul an in curs, conducerea Cemacon estimeaza o cifra de afaceri de circa 120 milioane de lei.
Cemacon SA detine doua fabrici de caramida, la Zalau (judetul Salaj) si Recea (Maramures).
|