Producatori & Furnizori
Publicat de Elena Icleanu
19 Aug 2013 11:59
|
 Cifra de afaceri din primele sase luni ale anului 2013 a producatorului de caramida Cemacon a inregistrat o crestere cu 35% fata de aceeasi perioada din 2012, vanzarile cantitative consemnand o majorare semestriala de 30%. Astfel, compania a raportat incasari totale de 19,4 milioane de lei in intervalul analizat. In pofida competitiei acerbe din domeniu si a ritmului de dezvoltare a pietei constructiilor, Cemacon isi mentine obiectivele de crestere a vanzarilor si a cifrei de afaceri cu 40% in 2013 fata de 2012 si a cotei de piata la 16% la nivel national. "La nivelul cifrei de afaceri am crescut mai mult decat pe volume, ceea ce imi confirma faptul ca strategia de diferentiere si de oferire de valoare adaugata da roade. Lansarea noului portofoliu de produse Evoceramic a reprezentat o provocare uriasa atat pentru productia companiei, cat si pentru echipa de vanzari si marketing, care a trebuit sa introduca pe piata cinci produse noi, in conditii de criza profunda a consumului. Imi pastrez optimismul referitor la atingerea obiectivelor de crestere asumate pentru 2013", a declarat Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon. Alaturi de noile produse, de la inceputul acestui an Cemacon a deschis trei centre de distributie, localizate in Timisoara, Bacau si Suceava si si-a extins prezenta pe piata, in prezent produsele societatii fiind disponibile in 27 de judete din toata tara. Pentru informatii suplimentare, www.cemacon.ro
|