Agenda Constructiilor
Duminica, 08 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - HORNBACH: Comertul electronic are un rol tot mai mare pe piata de bricolaj
HORNBACH: Comertul electronic are un rol tot mai mare pe piata de bricolaj
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 04 Oct 2017 08:01
Reteaua germana de bricolaj Hornbach, ce deruleaza in Romania afaceri anuale de peste 140 de milioane de euro prin intermediul a sase magazine, a raportat o crestere de 5,7% a veniturilor consolidate din primul semestru al anului fiscal 2017/2018 (corespunzator intervalului martie - august a.c.), pana la 2,3 miliarde euro. Totodata, rezultatul operational (EBIT) s-a majorat cu 15,2%, la 175,8 milioane de euro.
In cadrul celui mai mare subgrup operativ, Hornbach Baumarkt AG (comert cu amanuntul, de tip DIY) - ce detine 156 de magazine in Europa -, vanzarile nete au avansat cu 3,9%, depasind un miliard de euro, in contextul unui profit operational de 141,6 milioane de euro (+18,5%).
"Activitatile de retail din afara Germaniei au avut, din nou, o contributie semnificativa la evolutia afacerilor din bricolaj. In timp ce vanzarile nete din Germania au sporit cu 0,3% in trimestrul al doilea si cu 2% in primul semestru al acestui an, ratele de crestere pe celelate piete europene s-au situat intre 8,3% si 9,5%. Ca rezultat, ponderea afacerilor internationale la veniturile totale ale grupului s-a majorat la 46,3% in prima jumatate a acestui an, fata de cota de 44,6% inregistrata in aceeasi perioada din 2016", se arata in cel mai recent raport financiar al companiei germane.
Conform datelor grupului, in primul semestru al acestui an vanzarile realizate prin intermediul mediului online au continuat sa creasca. "Comertul electronic reprezinta o parte integrala a formatului nostru de retail, mediul online si cel offline reprezentand doua fete ale aceleiasi monede. Inca de la lansarea afacerilor online in Germania, in anul 2010, am investit aproape un sfert de miliard de euro in digitalizarea modelului de business", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele Consiliului de Administratie al grupului Hornbach. La finele lunii august 2017, compania detinea magazine online in Germania, Austria, Elvetia, Olanda, Luxemburg si Cehia. Din septembrie a.c. a devenit operationala o astfel de unitate in Slovacia si din 2018 vor fi lansate doua noi centre online, in Romania si Suedia.
"Internetul ne permite sa atragem noi clienti la Hornbach si sa ii inspiram cu brandul nostru chiar si in afara magazinelor traditionale de bricolaj", a precizat Albrecht Hornbach.
In ceea ce priveste comertul profesional cu materiale de constructii, derulat prin subgrupul Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), cifra de afaceri din perioada analizata a crescut cu 10,4%, la 136,1 milioane de euro. In cadrul acestei divizii grupul detine 25 de magazine specializate localizate in zona de sud-vest a Germaniei si alte doua in Franta, in regiunea Lothringen.
 
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
BIMALLBIMhiltiTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
noark
quadratum
Eco Garden Construct
Acvatot 2019
KADRA
MAKITA
concelex
CONCEPT STRUCTURE
TECNIC
ERBASU CONSTRUCT
AED
Daikin
EDIT-Structural
SSAB
SIGM
BogArt
EURO BUILD
strabag nivel 1
GEWISS
MCA
Arduro
Ubitech
theda mar
leviatan
ELECTROGRUP
CDS

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor