HORNBACH: Crestere de 14% a vanzarilor magazinelor din Romania |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 07 Apr 2016 15:11 |
![]() La nivel de grup, Hornbach a inregistrat, in exercitiul financiar anterior 2015/2016 (respectiv in perioada martie 2015 - februarie 2016), o crestere de 5,1% a cifrei de afaceri, pana la 3,755 miliarde euro. Cel mai mare sub-concern operativ, Hornbach Baumarkt AG care, la finele lunii februarie 2016, detinea la nivel european 153 de magazine de bricolaj (mai multe comparativ cu anul precedent, cand avea 146 de centre de vanzare), a raportat o cifra de afaceri de 5,3%, la 3,53 miliarde euro.
Raportat la suprafata si la ajustarile de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de bricolaj (DIY) au crescut, la nivelul concernului, cu 2,6%, evolutie determinata, in principal, de pietele internationale. Cota aferenta magazinelor din celelalte tari europene din cadrul sub-concernului Baumarkt a fost de 43,1% (in anul precedent 41,4%).
Veniturile din vanzari ale sub-concernului Hornbach Baustoff Union GmbH s-au imbunatatit cu 2,4%, ajungand la 218 milioane euro, fiind din nou in crestere dupa scaderea de 1,1% din 2014.
|