SAINT-GOBAIN sarbatoreste 360 de ani prin campania globala "360 Years Young" |
Producatori & Furnizori Publicat de AG&F 06 Feb 2025 12:04 |
![]() Cu ocazia aniversarii celor 360 de ani, Saint-Gobain a lansat o campanie internationala de comunicare intitulata "360 Years Young", conceputa pentru a-si onora mostenirea, afirmandu-si in acelasi timp viziunea indrazneata pentru urmatoarele decenii. Pe tot parcursul anului, Saint-Gobain deruleaza un program complex de actiuni pentru cei 160.000 de angajati ai sai, dar si pentru partenerii externi.
Acest proiect ambitios pune in prim plan valorile fundamentale ale Grupului, realizarile emblematice si angajamentul acestuia de a construi o lume mai sanatoasa, mai echitabila si mai favorabila incluziunii. De asemenea, reafirma rolul constructiilor sustenabile ca solutie strategica la provocarile globale contemporane - precum schimbarile climatice, conservarea resurselor si asigurarea de locuinte demne pentru toti locuitorii planetei, in contextul presiunilor demografice si al urbanizarii accelerate.
Campania isi propune sa atinga obiective multiple: celebrarea istoriei Saint-Gobain, consolidarea imaginii sale ca lider mondial in domeniul solutiilor sustenabile pentru constructii si cresterea gradului de coeziune interna in jurul unei viziuni comune. In plus, campania isi propune sa atraga viitoare talente, sa angreneze parteneri strategici si sa consolideze relatiile cu clientii si companiile partenere.
"«360 Years Young» intruchipeaza capacitatea noastra de a ne reinventa in timp ce ne onoram trecutul. Este o celebrare a spiritului nostru de pionierat si a angajamentului nostru colectiv de a construi un viitor mai sustenabil si mai incluziv. Aceasta aniversare este o oportunitate unica de a ne amplifica influenta globala si de a ne impartasi ambitia de a face lumea un loc mai frumos si mai sustenabil pentru noi toti", a declarat Laurence Pernot, Chief Communications Officer al Grupului Saint-Gobain.
![]() Cele mai importante elemente ale campaniei includ:
• un film manifest de aproximativ doua minute, care prezinta istoricul companiei prin prisma celor 360 de ani de constructii, inovare, pasiune si impact global ai Saint-Gobain;
• o calatorie spre noua destinatii strategice. Pana in luna noiembrie, Saint-Gobain va fi prezent in Statele Unite, Franta, Brazilia, Africa de Sud, Australia, China, India, Emiratele Arabe Unite si Polonia - pentru a sarbatori inovatia in domeniul constructiilor sustenabile. Aceste evenimente vor reuni angajati, clienti si parteneri pentru a evidentia solutiile locale si globale oferite de companie. Calatoria va fi insotita de "Seria video 360", un serial documentar care cuprinde noua episoade a cate 360 de secunde, fiecare dintre acestea explorand proiecte emblematice si initiative inovatoare care reflecta scopul Grupului: Making The World a Better Home. Fiecare punct din acest traseu va fi dezvaluit printr-o campanie FOOH (Future Out of Home) derulata pe retelele sociale;
• o pagina web speciala pentru cea de-a 360-a aniversare disponibila pe site-ul web al Grupului. Aceasta pagina va include tot continutul campaniei pentru publicul extern, inclusiv videoclipuri (film manifest 360, destinatiile strategice FOOH, seria video 360).
Pentru a da acestui moment de sarbatoare o voce unica, Saint-Gobain a cooptat doi ambasadori internationali: François Gemenne, expert in schimbari climatice si membru al Grupului Interguvernamental privind Schimbarile Climatice (en. IPCC), si Charlotte Kan, jurnalista renumita pentru dimensiunea umana a povestilor sale, ce au purtat-o pe intreg mapamondul. Misiunea lor este de a intruchipa spiritul campaniei, de a fi vocea care impartaseste si descrie felul in care s-au intamplat evenimentele cheie, povestind despre initiativele Grupului si crescand vizibilitatea acestuia pe retelele sociale si in mass-media internationala.
In Romania, Saint-Gobain este prezent din anul 1992, furnizand astazi produse si solutii din gamele Glass, Isover, Rigips, Weber, Abrasives, Prime Glass Working, PAM, Sekurit, Duraziv si Chryso atat pietelor locale de profil, cat si celor din Europa de Est si nu numai.
"360 Years Young" e o ocazie de a celebra nu doar impactul nostru la nivel global, ci si lucrurile care construiesc baza acestei reusite - contributiile noastre semnificative pe plan local, indiferent de tara. In Romania suntem profund angajati in sustinerea comunitatilor din zonele in care operam, atat prin suportul direct oferit acestora sau crearea de locuri de munca unde oamenii se simt apreciati, cat si prin sprijinirea educatiei profesionale si a cercetarii in universitatile din tara sau implementarea de practici sustenabile in toate operatiunile noastre", a declarat Ovidiu Pascutiu, CEO Saint-Gobain Romania.
***
Lider mondial in domeniul solutiilor usoare si sustenabile pentru constructii, Saint-Gobain proiecteaza, produce si distribuie materiale si servicii pentru pietele industriale si de constructii. Solutiile sale integrate pentru renovarea cladirilor publice si private, pentru constructiile usoare si decarbonizarea constructiilor si a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare si ofera durabilitate si performanta. Grupul a realizat vanzari de 47,9 miliarde euro in 2023 la nivel global, avand peste 160.000 de angajati care activeaza in 79 de tari. Grupul s-a angajat sa atinga zero emisii nete de carbon pana in 2050.
In Romania, Saint-Gobain furnizeaza produse si solutii din gamele Abrasives, Glass, Saint-Gobain Prime Glass Working, Sekurit, Isover, PAM, Rigips, Weber, Duraziv si Chryso, avand aproximativ 2.000 de angajati in 14 situri industriale situate in Branesti, Calarasi, Ploiesti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Valenii de Munte, Popesti Leordeni si Aricestii Rahtivani.
|