Brico Depot: Consumatorii apeciaza retailerii care iau masuri sanitare constant |
Sustenabilitate & CSR Publicat de Stelian DINCA 04 Aug 2021 15:35 |
In urma unui nou audit finalizat in cursul lunii iulie, Brico Dépôt si-a reinnoit certificatul international DEKRA pentru implementarea cu succes a tuturor masurilor de siguranta si preventie impotriva raspandirii virusului COVID-19, in toate magazinele sale din tara si in sediul central.
DEKRA atesta faptul ca Brico Dépôt a implementat corect toate masurile de siguranta impotriva raspandirii Covid-19, cu respectarea stricta a directivelor Organizatiei Mondiale a Sanatatii si ale autoritatilor locale.
Pandemia a adus schimbari majore pe toate planurile, care au ajuns sa faca deja parte din noua noastra normalitate. Desi la momentul actual restrictiile s-au mai relaxat, in cadrul Brico Dépôt preocuparea pentru siguranta colegilor si a clientilor ramane si in prezent o prioritate. Continuam, astfel, sa respectam toate masurile necesare de protectie, atat pe cele impuse de autoritati, cat si pe cele suplimentare pe care ni le-am asumat. Urmam o conduita responsabila in toate spatiile unde ne desfasuram activitatea, cu reguli stricte de distantare, purtarea obligatorie a mastii de protectie si continuarea sistemului work from home pentru colegii din sediul central.
Toate eforturile in aceasta directie au fost foarte apreciate de clientii Brico Dépôt, dar si de consumatori in general. Un studiu intern* realizat recent de companie a aratat faptul ca acestia valorizeaza retailerii care iau masuri constante si investesc pentru prevenirea raspandirii virusului. Potrivit studiului, 82% dintre consumatorii intervievati au declarat ca certificarile obtinute pentru respectarea standardelor de siguranta impotriva Covid-19 reprezinta un criteriu important in alegerea destinatiei de cumparaturi, astfel:
15% s-au orientat mai degraba catre acele magazine cu certificari oficiale de profil; 26% au apreciat mai mult brand-urile care au facut eforturi pentru limitarea pandemiei, in timp 24% considera ca respectivele magazine si brand-uri sunt mai responsabile cu angajatii si clientii care le trec pragul.
,,Responsabilitatea pe care o avem fata de colegii, clientii si partenerii nostri ne determina sa actionam constant pentru a limita in continuare raspandirea virusului in toate spatiile noastre, iar activitatea noastra sa se desfasoare in conditii cat mai sigure, la aceleasi standarde stricte. Faptul ca am primit aceasta recunoastere pentru a doua oara consecutiv nu poate decat sa ne bucure, cu atat mai mult cu cat standardul DEKRA este unul international, care se acorda in urma unor verificari extrem de riguroase”, a mentionat Adela Smeu, CEO Brico Dépôt Romania.
“Respectarea standardelor de siguranta a fost intotdeauna esentiala pentru noi, cu precadere in contextul pandemiei. Certificarea DEKRA atesta faptul ca am reusit sa facem acest lucru la cel mai inalt nivel, in conformitate cu reglementarile nationale si internationale in vigoare. Certificarea este valabila pana la finalul anului”, a adaugat Razvan Cherbel, Manager Securitate in cadrul Brico Dépôt.
“Recertificarea pe Standardul DEKRA Trusted Facility are numai beneficii in zona sanitara si de igiena. Standardul DEKRA are un numar mare de criterii de evaluare a sigurantei spatiilor si se acorda numai in urma evaluarilor si controalelor in teren, ceea ce face ca acest proces sa fie complet, riguros si corect. Astfel, am luat in calcul 134 de criterii, atat in verificarea documentatiei puse la dispozitie de Brico Depôt, cat si in vizite la sediul central si in toate cele 35 de magazine, unde am reverificat spatiile de vanzare, dar si spatiile destinate angajatilor, receptiei marfurilor si spatiile de depozitare”, a declarat Cornel Iacob, Director Regional DEKRA Romania.
DEKRA este un furnizor global de top pentru servicii de auditare si certificare, activand in aproximativ 70 de tari. Certificarea a fost acordata in urma unui amplu proces de audit, iar criteriile de evaluare sunt numeroase si acopera arii precum: informarea si comunicarea despre COVID-19 si masurile de preventie aferente; protectia personalului; atentia speciala la intretinere si echipamente (inclusiv cele de aer conditionat si alimentare cu apa); supravegherea livrarilor de bunuri si servicii cu respectarea masurilor in vigoare.
|