FORD Trucks: 50% din camioanele vandute in Europa vor avea emisii 0, in 2030 |
Utilaje & Echipamente Publicat de Stelian DINCA 21 Sep 2022 12:13 |
Ford Trucks, singura marca globala Ford de vehicule comerciale grele, a dezvaluit primul sau camion 100 % electric complet nou in cadrul IAA Transportation 2022, cel mai important targ mondial de mobilitate, transport si logistica, care a avut loc in Hanovra, Germania, in perioada 20-25 septembrie.
Bazandu-se pe mai mult de 50 de ani de experienta si dezvoltare dinamica a produselor in domeniul productiei de camioane grele, Ford Trucks a prezentat in cadrul IAA Transportation 2022 strategia viitorului „Generation F”, care include un plan pentru solutii de transport cu emisii zero si noi specificatii si caracteristici interesante care vor asigura mentinerea pozitiei companiei in sfera productiei, designului si dezvoltarii de produse.
In calitate de castigator al prestigiosului premiu IToY („Camionul international al anului”) de la Hanovra cu F-MAX in 2018, Ford Trucks a revenit la IAA Transportation pentru a-si prezenta cele mai recente realizari in drumul sau spre transportul cu emisii zero. Compania, care a semnat Declaratia ACEA (Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile) de tranzitie catre transportul de marfa cu emisii zero, si-a anuntat recent obiectivul ca pana in 2040 sa ajunga sa vanda numai vehicule comerciale grele cu emisii zero. Prin strategia „Generation F”, care include tehnologii pentru vehicule 100 % electrice, conectate si autonome, Ford Trucks este acum cu un pas mai aproape de a-si atinge obiectivele.
Vicepresedintele Ford Trucks, Serhan Turfan, declara: „Cu ajutorul strategiei noastre «Generation F», pana in 2030, 50 % din camioanele vandute de Ford Trucks in Europa vor consta in vehicule cu emisii zero”.
Primul camion Ford Trucks 100 % electric, dezvoltat pentru a fi „partenerul de drum care este alaturi de clientii sai si ajuta ca afacerile lor sa prospere”, se remarca prin functiile avansate de conectivitate si, datorita Costului total de proprietate foarte atractiv, promite sa fie foarte competitiv pe pietele europene.
„In calitate de brand inovator care asculta nevoile clientilor, ne axam activitatea de cercetare si dezvoltare pe aducerea pe piata a unor tehnologii revolutionare, de ultima generatie. Astfel obiectivul nostru este, in principal, sa contribuim la reducerea costurilor de operare si a emisiilor de carbon in transportul rutier, crescand in acelasi timp productivitatea parcului auto”, afirma Serhan Turfan. „Consolidarea pozitiei noastre in Europa este prioritatea noastra principala. Bazandu-ne pe succesul nostru pe pietele in care ne aflam in prezent, avem in plan sa fin prezenti in 50 de tari din Europa pana in 2024. In conformitate cu Pactul verde european al U.E. si cu obiectivele globale de sustenabilitate ale Ford, prin extinderea pe pietele europene cu noile camioane electrice, facem un pas important catre obiectivul nostru de zero emisii in 2040. Pe termen scurt, obiectivul nostru este ca pana in 2030, 50 % din vanzarile din Europa sa constea in vehicule cu emisii zero.”
Camionul 100 % electric de ultima generatie ofera numeroase avantaje in ceea ce priveste costurile de energie, de intretinere si costurile totale de detinere
Camionul Ford Trucks complet electric, cu o sarcina utila de 18-26 de tone, ofera manevrabilitate excelenta si multe beneficii, inclusiv un consum lunar mai bun prin comparatie cu vehiculele cu motoare cu ardere interna. De exemplu, costurile cu energia vor scadea aproape la jumatate fata de nivelurile curente. Costurile de intretinere vor scadea, probabil, cu doua treimi, deoarece vehiculele electrice au mai putine piese mobile care necesita intretinere. In plus, multe tari europene ofera stimulente ca societatile sa investeasca in vehicule electrice. Toti acesti factori au un impact favorabil asupra costului total de proprietate. Camionul Ford Trucks 100 % electric va avea un cost total de proprietate mai mic pe o perioada de patru ani prin comparatie cu cel al vehiculelor diesel care nu beneficiaza de stimulente din partea autoritatilor.
In cadrul expozitiei, echipa Ford Trucks a aratat tehnologiile pe care le-a dezvoltat pentru conducerea conectata si autonoma. Vizitatorii pot experimenta tehnologia de conducere la distanta si sa coordoneze de la o distanta de 2000 km, un F-Max pe pista de testare din Eskisehir (Turcia). De asemenea, echipa prezinta ecosistemul Ford Trucks CARE, care ofera servicii ce tin de software, timpul de functionare, electromobilitate, solutii financiare si personalizare.
ConnecTruck ofera noi caracteristici care le fac viata mai usoara soferilor si managerilor de parcuri auto
Ford Trucks isi transforma vehiculele in produse de mobilitate conectata, bazate pe date, dotate cu tehnologii de ultima generatie care le vor oferi clientilor beneficii enorme. Noile tehnologii includ functii precum controlul vitezei de croaziera prin GPS si sistemul multimedia, care le fac viata mai usoara soferilor si managerilor de parcuri auto, avand ca obiectiv mentinerea vehiculelor pe drum si asigurarea functionarii permanente.
Ford Trucks ofera solutii de transport mai sigure, mai rapide si mai eficiente cu ajutorul tehnologiilor sale autonome
Dezvoltata de inginerii din cadrul Ford Trucks, tehnologia de conducere fara sofer „Level 4 Highway Pilot” le permite soferilor sa isi lase vehiculele sa parcurga in mod autonom distanta dintre centrele de logistica H2H (hub-to-hub). Fiind cea mai importanta piesa din industria transporturilor, Ford Trucks va putea acum sa ofere un transport mult mai sigur, mai rapid, mai favorabil mediului inconjurator si, cel mai important, mult mai fiabil. Tehnologia Ford Trucks de conducere la distanta le permite soferilor sa se conecteze de la distanta la vehiculul autonom si sa asiste activitatea de conducere in cazul unor evenimente neasteptate in care este necesara inteligenta umana in timpul unei operatiuni autonome. Parcarea autonoma cu spatele este o alta tehnologie dezvoltata de Ford Trucks, care simplifica procedurile de andocare, intrucat functia ii permite camionului autonom sa se parcheze singur in dreptul rampelor de incarcare si descarcare, la fel cum ar face-o si un sofer experimentat.
|