Analiza Brico Dépôt: Crestere a cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei |
Actualitatea interna Publicat de Stelian DINCA 31 Mar 2021 12:43 |
Pornind de la obiceiurile de consum ale clientilor si vanzarile inregistrate in perioada pandemiei, Brico Dépôt a realizat o analiza asupra anului 2020, identificand care au fost proiectele de (re)amenajare a locuintei preferate de romani, dar si cele mai cautate produse de bricolaj.
In contextul generat de pandemie, timpul petrecut acasa de majoritatea dintre noi a crescut semnificativ. Astfel, consumatorii au devenit din ce in ce mai interesati de proiectele DIY, constientizand cat este de important sa locuiasca intr-o casa in care sa se simta confortabil, adaptata la nevoile intregii familii, dar si noului context.
Topul proiectelor de amenajare a locuintei preferate de consumatori
In 2020, consumatorii de pe piata locala s-au orientat cu precadere catre proiectele care vizau: instalatii sanitare, electrice, incalzirea sau securitatea locuintelor (24%); renovarea bucatariei (23%); intretinerea/ reparatia casei (23%); renovarea baii (23%); zugravirea/ decorarea peretilor (22%).
Totodata, analiza Brico Dépôt a aratat care au fost cele mai populare alegeri ale romanilor in pandemie, cand vine vorba despre proiectele de (re)amenajare a casei. Astfel, 68% dintre consumatori au preferat sa realizeze proiecte de bricolaj si de gradinarit pentru a se relaxa, in timp ce 59% au cautat modalitati de imbunatatire a spatiului pentru a lucra de acasa. In acelasi timp, 57% au declarat ca au deprins noi abilitati de bricolaj in ultimele luni, iar 48% au avut mai mult timp sa faca lucrari DIY pentru casa si gradina.
“Odata cu schimbarile semnificative aduse de pandemie, ne-am propus sa intelegem mai bine noile nevoi ale clientilor nostri, pentru ca experienta lor in magazinele Brico Dépôt sa fie una cat mai placuta si utila. Pornind de la datele pe care le avem, in perioada urmatoare, ne vom calibra eforturile pentru a-i sprijini sa isi puna in continuare in practica proiectele si ideile de amenajare a locuintei. In acest fel, vom putea sa raspundem si cererii in crestere de pe piata de bricolaj”, a mentionat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt Romania.
Schimbarile in comportamentul consumatorilor au determinat, asadar, o crestere a cererii pentru produsele de imbunatatire a locuintei, dar si a traficului inregistrat in magazinele Brico Dépôt. Astfel, anul trecut, prin toate magazinele Brico a trecut, in medie, aproape toata populatia Romaniei. De exemplu, in topul magazinelor cele mai vizitate de clienti se afla cel din Bucuresti Orhideea, Pantelimon, Brasov, respectiv Cluj.
|