Actualitatea interna
Publicat de AG&F
12 Iun 2013 14:16
|
A aparut editia mai-iunie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre/usi si furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. La rubrica de actualitate, se evidentiaza principalele influente obiective ce afecteaza activitatea specifica pietei de profil, aflata in plin „sezon de varf”, ai caror operatori si-ar putea dinamiza vanzarile pe termen scurt si mediu, inclusiv ca urmare a intensificarii operatiunilor de export. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor– abordeaza, printre altele, diverse teme de actualitate. In acest sens, la sectiunea de eveniment, se analizeaza perspectivele pietei – asa cum au fost dezbatute in cadrul Conferintei Internationale despre Tamplarie si Pereti Cortina EURO-Fereastra 2013, care a constituit un succes din toate punctele de vedere. Rubrica de analiza pune in lumina, in 15 pagini, aspectele legate de domeniul sistemelor din feronerie, respectiv de segmentul producatorilor de ferestre/usi din lemn stratificat, evidentiind, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare, problemele si perspectivele care guverneaza ambele sectoare economice, care au o pondere importanta in cadrul intregii piete autohtone. De asemenea, oficialii societatilor Fenster, Dena Asis, Romco System, Tehnolux, Glass Rom Impex si Doxar Group contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietelor specifice si perspectivele acestor segmente, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2013. Rubrica de lideri cuprinde informatii exhaustive despre cele mai recente initiative ale Profine si Roto, iar la sectiunea de producatori si furnizori se descrie modul in care schimbarea comportamentului de consum afecteaza vanzarile de ferestre. In cadrul rubricii de consultanta, sunt prezentate noile tendinte din domeniul legislativ – reiterate pe baza comunicarilor stiintifice de la Rosenheimer Fenstertage – valabile pentru sectorul usilor de interior si antiefractie, respectiv in vederea protectiei consumatorilor. In final, dar nu in ultimul rand, la rubrica de agenda externa sunt disponibile detalii despre activitatea celor mai semnificative corporatii multinationale, care se confrunta cu o situatie dificila, fiind relevate si diversele programe de restructurare/redresare cu un impact major in ceea ce priveste conturarea tendintelor pietei. Pentru mai multe informatii, click aici!
|