A aparut editia martie-aprilie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre/usi si furnizorii de sisteme/materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. La rubrica de actualitate, se evidentiaza principalele influente obiective ce afecteaza activitatea specifica pietei de profil, cum ar fi, de exemplu, faptul ca repozitionarea pe piata, profesionalizarea vanzarilor, fructificarea putinelor oportunitati disponibile (generate in aceasta primavara de inceperea unor lucrari la proiectele aflate in conservare si la imobilele multietajate supuse operatiunilor de reabilitare termica, inclusiv pe baza unor fonduri private, la spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta) si aplicarea unor strategii avansate de marketing constituie principalele cai ce pot duce la rezolvarea problemelor legate de recesiune. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor– abordeaza, printre altele, diverse teme cu subiecte de actualitate. Astfel, rubrica de analiza pune in lumina, in 12 pagini, aspectele legate de domeniul sistemelor din aluminiu pentru tamplarie si fatade, respectiv de segmentul producatorilor si montatorilor de ansambluri din acelasi material, evidentiind, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare, problemele si perspectivele ce guverneaza ambele sectoare economice, care au o pondere importanta in cadrul intregii piete autohtone. La sectiunea de producatori si furnizori se descrie modul in care diversele incercari de redresare a veniturilor pot readuce firmele din bransa pe calea profitabilitatii, mai ales ca acest indicator a fost deficitar anul trecut si pare sa genereze probleme si in continuare. Totodata, sunt reliefate aspecte legate de activitatea patronatului de profil, a carui adunare generala a membrilor va avea loc la data de 18 aprilie 2013, cu ocazia targului Ambient Expo, de la complexul Romexpo din Bucuresti, de initiativele grupului Teraplast (care continua sa se dezvolte in domeniul profitabil al sistemelor si tamplariei pentru export), de rezultatele financiare ale Alro SA – Slatina, care a consemnat o pierdere majora – posibil pentru prima data de la inceputul recesiunii etc. De asemenea, oficialii societatilor Liderplast, Megadoor (Mega Construct Metal), Ozel Steel Profil, Leykom, Electrostatic, Cavala Glass si TS Locks Distribution contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietelor specifice si perspectivele acestor segmente, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2013. In cadrul sectiunii de consultanta, sunt prezentate noile tendinte – reiterate de experti internationali (de la IFT Rosenheim, IHD Dresda, Universitatea Tehnica din Munchen etc.), in domeniul finisarii usilor de interior si al compatibilitatii acestora cu intentia de utilizare, cu privire la cerintele pentru usile speciale, amplasate pe rutele de evacuare, la sustenabilitatea si designul universal – ca principii inovatoare, caracteristice bransei de tamplarie termoizolanta etc. In final, dar nu in ultimul rand, la rubrica de agenda externa sunt disponibile detalii despre activitatea celor mai semnificative corporatii multinationale, fiind relevate implicatii si programe de restructurare/redresare cu un impact major in ceea ce priveste conturarea tendintelor pietei. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|